Avatar billede directconnect Nybegynder
30. januar 2002 - 16:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ny side på www.directconnet.dk

Betillingsfunktion osv er blevet implementeret. Håber i søger ind som freelancers.

www.directconnect.dk
Avatar billede hojben Novice
30. januar 2002 - 16:43 #1
Drop point og "nyhedstingeling"

Hvis folk er tilmeldt finder de sikkert ud af det...

"Spørgsmålet" har ingen spørgsmål eller andet som kunne være aktuelt...

Det er rent reklame og det er IKKE det E. er til for..

Din "nyhed" skal nok komme ud blandt de folk som interesserer sig for sitet!
Avatar billede directconnect Nybegynder
30. januar 2002 - 16:49 #2
Det var en information til dem jeg har talt med over ekspertenl. Jeg hat foresten et problem. Hvordan får jeg mine layers i menuen til at loade før chart logoet gøt det. Det skaber komplikatiomer med de layers der er i undermenuen og deres placering. Er der ikke en der har lyst til at se på dette problem, så skriv lige en mail, så snder jeg html filen.
Avatar billede directconnect Nybegynder
30. januar 2002 - 16:52 #3
og java script filen der loader positionerne osv.
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2002 - 16:55 #4
well - bortset fra at siden ikke er ekstremt indbydede har jeg et spm; er der reelt nogle opgaver i det for en freelancer eller...?
Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 16:57 #5
sende ? du har ikke hørt om Vis kilde/View Source ?`

og desuden er det reklame, og det er da alt for mange point, hvorfor tror folk at andre ikke gider se deres spm fordi de har sat 15/30/60 point ? jeg ser selv på alle spm, med et ordenligt emne (det her er ikke, men blev interesseret fordi jeg ville vide hvorfor fanden du have sat 200 point)!!!
og ny side.....helt ærligt....foresten, se lige mit indlæg i det sidste spm hvor du søgte!
Avatar billede directconnect Nybegynder
30. januar 2002 - 17:02 #6
Vi håber på snart at få gang i tingene, men lige nu handler det mest om at få de mange ting som regnskabssystemer, de forskellige redskaber til at virke og få sendt reklame ud. Vi har måske en aftale med POP FM om et reklame spot. Vi har ikke på nuværende tid styr på om der bliver meget at lave, men vi satser hårdt på det.
Avatar billede directconnect Nybegynder
30. januar 2002 - 17:03 #7
eflow du virker som en meget negativ indstillet person
Avatar billede amddilling Nybegynder
30. januar 2002 - 17:05 #8
Luk
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
30. januar 2002 - 17:30 #9
Anmeldt til admin:.
Avatar billede cygnet Praktikant
30. januar 2002 - 17:32 #10
hmm 200 point for at skrive luk .. det er vanvittigt. Eksperten er sgu ved at være et steneren sted ...
Avatar billede mtrolle Nybegynder
30. januar 2002 - 17:51 #11
Hvis du kigger efter ser du, at amddilling kun har modtaget point ved ting fra directconnect. Ergo: Han har to bruger, hvilket ikke er tilladt i følge ekspertens regler! Derfor

ADMIN, få ham væk! Han udnytter jeres side!
Avatar billede lingoman Nybegynder
30. januar 2002 - 18:44 #12
Desuden skriver directconnect i sit andet spørgsmål at 30 freelancere har skrevet sig på hos ham... mon ikke der skulle være en eller to blandt de 30 nye freelance medarbejdere som kan hjælpe ham fremover ??

Ja, de er ren og skær point tømning! fra amddilling
til directconnect