Avatar billede vin4you Nybegynder
29. januar 2002 - 19:39 Der er 10 kommentarer

vil du være med

jeg har lavet denne side www.friserverplads.dk/vin4you
jeg er gået lidt i stå og mangler en der vil hjælpe mig med at komme vidre.
giv mig dit icq nummer så kan vi snakke vidre om ideen og om hvordan vi kommer vidre
Avatar billede granhof Nybegynder
29. januar 2002 - 19:44 #1
Ikke for at være et dumt svin.. men jeg syntes nu ikke det er et særligt pænt layout..... prøv noget med nogle flere opdelinger af siden, eller del lidt af siden mere ind.. lidt svært at forklare, suntes bare at det ser lidt underligt ud.. evt bare streger under dine links.til . videre på siden

Jeg har selv lavet Hp.. så jeg ved hvilket arbejde der ligger i det, så det er på ngen måde for at genere siden... bare et godt råd.
lav et eller andet om
Avatar billede agony Nybegynder
29. januar 2002 - 19:46 #2
man kan da heller ikke kalde sitet vin4you ! det er en blanding af dansk og engelsk og ser ikke så smart ud.
Avatar billede granhof Nybegynder
29. januar 2002 - 19:48 #3
men det er ret cool det du har lavet med at man kan klikke på det enkelte land.. fix lille detalje..
Men brug evt et lidt større kort... evt helt ned til så man kan gå ind på¨de forskellige områder
Avatar billede apj Nybegynder
29. januar 2002 - 19:51 #4
nej... du har vist lige lært lidt frontpage... men tro mig - der er 1000-vis af bedre ideer og sites der ikke tjener en krone på nettet.

Ikke for at være lyseslukker, men så let er det altså ikke...
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. januar 2002 - 19:53 #5
apj >> "<META NAME="Generator" CONTENT="Stone's WebWriter 3">"
- Han kommer nok ikke til at tjene på den, men det er vist heller ikke det han spørger efter?
Avatar billede apj Nybegynder
29. januar 2002 - 19:53 #6
Og det med klikbare områder er jo uhyre simpelt. Men, ok, tab ikke modet - hvis du selv tror på det, så fortsæt. Ellers får du jo nok en anden god ide.
Avatar billede granhof Nybegynder
29. januar 2002 - 19:54 #7
nej hvis du skal tjene lidt penge så er det nok ikke vin du skal gå efter... et lille hint, det mest søgte ord på nettet er sex o.lign
Avatar billede htx98i17 Professor
29. januar 2002 - 19:55 #8
Han spørger om der er nogen som er med på ideen, så er det vidst ikke meningen at I skal rakke ned på ham... det er jo ikke site vurdering det her :)
Avatar billede vin4you Nybegynder
29. januar 2002 - 22:51 #9
tak htx98i17> det jer leder efter er en der vil være sammen med mig om ideen med at private skal sælge vin til hinanden. den skal virke som en slags blå avis bare over vine
Avatar billede leif1 Nybegynder
14. februar 2002 - 12:00 #10
Hej vin4you

Jeg mangler en der interesseret sig for vin / EDB /Salg og gå på mod til at udvikle vor hjemmeside til noget mere en det er nu, men din ide med Vin4you er ikke så tosse og jeg kunne godt være interseret i være med i den.

Mine spørgsmål til dig er:

Ved du noget om vin og
vor komme Du fra  "område"

Spørgsmål

? ved Du noget om vine