Avatar billede anegry Nybegynder
29. januar 2002 - 19:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad betyder imageiio

Når jeg gemmer billeder kommer der tit noget der hedder
imageiio, jeg sletter dem nogle gange og det ser ikke ud til at det betyder noget,
Hvad kan det være
Avatar billede 1003 Nybegynder
29. januar 2002 - 19:24 #1
står der ikke ImageII0  det kan være et imagebibliotek, som den selv gemmer..
Men hvilket program bruger du, hvor meddelelsen stammer fra
Avatar billede 1003 Nybegynder
29. januar 2002 - 19:26 #2
Det er en image fil.. :-)

http://www.ulead.com/tech/pex/pex70faq_g06.htm

Earlier versions of Ulead Photo Explorer left a lot of small files in image folders but this does not happen in Photo Explorer 6.0. Why not?
A21: The small files were used to store thumbnail and keyword information. Now all this data has been moved to a system folder and is hidden. If you do not plan to use the older version of Ulead Photo Explorer any more, you can remove these files. The easiest way to do this is to use the Windows Start menu function Find Files and Folders. The files are called "imageiio.pe4" and "imaginfo.pe4" for Photo Explorer version 4 and "imageiio.pe5" and "imaginfo.pe5" for Photo Explorer version 5.0.