Avatar billede podium_dk Nybegynder
29. januar 2002 - 16:33 Der er 9 kommentarer

Podium A/S søger netværksadministrator/programmør

Præsentation

Podium A/S er et designfirma med speciale i corporate identity design og kommunikation. Vi er pionerer som leverandør af total design koncepter med fokus på digitale management løsninger. Podium er et firma i konstant bevægelse mod den digitale fremtid.

For yderligere information om Podium se http://www.podium.dk/

Podium A/S søger programmør/netværksadministrator

Podium søger en erfaren programmør/netværksadministrator til at hjælpe os med konfiguration/opsætning af Redhat Linux Server samt programmering af software/websites i PHP/MySQL.

Endvidere skal du stå for vedligeholdelse af vores interne netværk samt diverse hardware/software installationer.

Podiums 20 arbejdsstationer er hovedsageligt MS Windows platforme.

Kvalifikationer

Erfaring med Konfiguration/opsætning af Redhat Linux Server. PHP/MySQL. Windows platformen samt Hardware/software opsætning.

Kendskab til Java en fordel.

Kvalificerede ansøgere bedes henvende sig via job@podium.dk.

Månedsløn            20-25.000

Arbejdssted            København/Bryggen

Jobtype                Fuld tid
Avatar billede professoren Nybegynder
31. januar 2002 - 13:20 #1
Du kan ikke få en datalog eller ingeniør til dette løn!!

Hvis du vil have en, kontakt:
headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede euhp Nybegynder
14. februar 2002 - 03:17 #2
Stod der nogen steder at de krævede en datalog eller ingeniør??? I mine øjne kan man løse denne opgave med en 10. kl. afgangseksamen og en Linux hjerne... men hvem gider Linux, det er så omstændigt.
Avatar billede bitmand Nybegynder
21. februar 2002 - 12:02 #3
Linux = Omstændigt?!

Ja måske hvis man ikke kan finde ud af det .. hvis men kan finde ud af Linux, så ved man også at det er klart federe/bedre/billiger at administrere end f.eks. Winslows servere.

...selvfølgelig er FreeBSD klart bedre end Linux, men det er en anden snak ;)
Avatar billede gg Praktikant
16. april 2002 - 00:11 #4
Linux er da klart fedre end Windows. Hvis man lærer syntaksen i Linux er det ikke sværre end Windows og desuden så giver Linux du er virkelig god sever performance. Linux gå ikke ned hele tiden, hvilke gør at du har et pålideligt styresystem
Avatar billede larspiil Nybegynder
09. juli 2002 - 18:24 #5
Linux er suverænt godt til det det er beregnet til; web, database og andet applikationsserver formål. Men det som stak mig i øjnene er netop hvad "professoren" var indepå. Lønnen - den er ren og skær underbetaling. Hvad f..... regner i med ??? Check prosa.dk eller hk.dk og se hvad it-ansatte normalt betales med.

Ellers kan Podium A/S jo søge på en folkeskole og se om der ikke er en nørd som kan betales i cola og chips....

Jeg er forarget :-))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. juli 2002 - 18:32 #6
kender til et firma der fik sin side lavet af Podium, prisen rimelig høj, i forhold til kvaliteten........
Avatar billede larspiil Nybegynder
10. juli 2002 - 15:30 #7
Ja det lyder ikke som et firma man skal rette altfor stor tillid til: lavt lønnede medarbejdere - lav kvalitet OG høre regninger..... YUCK !
Avatar billede euhp Nybegynder
24. marts 2003 - 21:00 #8
Ja Linux er måske federe og hurtigere i sidste ende. Men hvis man skal bruge to uger på at få noget til at virke som man kan få op at stå på to timer med Windows (som faktisk er temmelig stabil nu om dage) hvem mon så er den dumme i en erhvervsdrivende virksomhed? Og for mig at se er udgiften til et firma der specialiserer sig i Linux support højere end at have en Windows-kender fastansat.

Brug nogle penge på jeres servere og få noget der kan bruges til noget i erhvervslivet, ellers brænder I mange kunder af....
Avatar billede delwin Nybegynder
05. august 2003 - 14:09 #9
Jeg vil lige starte med at sige at jeg aldrig før har hørt om podium og derfor ikke kender noget til dem..
Jeg har bare lige et par ting jeg vil sige til de kommentarer der er kommet.

1. Det er et stillingsopslag, så hvorfor er hele den her Linux/Windows diskussion herinde?

2. ztyxx >> hvis de har haft problemer med kvaliteten tidligere er det vel meget naturligt at de søger efter nye udviklere så tingene kan blive bedre.. Jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten på deres produkter, men et firma der forsøger at forøge og forbedre deres arbejdsstyrke er da på den rigtige vej.

3. Lønnen er måske i den lave ende af hvad der ellers er normen, men en startløn på små 25.000kr er vel også til at leve med.

Det firma jeg arbejder for pt. lukker den afdeling jeg sidder lukker om 2 måneder og til den tid er jeg da være interesseret i at overtage den stilling. Hvis lønnen er en startløn og vi ellers kunne blive enige om vilkårne.