Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
29. januar 2002 - 15:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

session_destroy()

Jeg har en side som bruger sessions men hvordan får jeg den til at lave en session_destroy når siden lukkes. eller når man forlader siden..
Avatar billede eflow Nybegynder
29. januar 2002 - 16:14 #1
den burde meget gerne bare "lukke" dem når brugeren lukker browseren.....men ellers kan du sætte den til at når brugeren går ind på en anden side, at der så komme en lille poup der køre session_destroy og lukker sig selv...
Avatar billede myplacedk Nybegynder
29. januar 2002 - 16:34 #2
Det er der vist ingen grund til at gøre.
Hvorfor vil du det?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
29. januar 2002 - 17:07 #3
men hvordan laver jeg en popup når han forlader siden..
Avatar billede oreilly Nybegynder
31. januar 2002 - 07:39 #4
ved at lave en popup vindue function med javascript! (se evt www.activeserverpages.dk ) så i bodyen smider du en onblur="popupfunction();"

thats should do the trick... ellers prøv med onclose
Avatar billede oreilly Nybegynder
31. januar 2002 - 07:39 #5
men sessions smadre jo sig selv efter tror det er 20 minutter såe :)