Avatar billede baxie Nybegynder
29. januar 2002 - 13:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Popup Vinduer i flash.

Jeg ved at man kan lave en Javascript kommando som definerer højde og bredde på et vindue i html, men hvordan kan man gøre det i flash?

Noget i denne retning: "java script:void(0)" OnMouseUp="MM_openBrWindow('help.htm','','width=320,height=200')">

hermed defineret some 320x200. Det er et udsnit af den egentlige kode.

Jeg skal bruge det til at kalde en htmlside med et QT VR modul i og vil gerne få det til at se namset ud.

Jeg skal bruge svar SNART
Avatar billede barklund Nybegynder
29. januar 2002 - 13:24 #1
Nææ.... Hvis det skal ske på en knap, så er det:

on (release) {
    getURL("java script:v=window.open('help.htm','ny_vin','width=320,height=200')");
}

/Barklund

PS: Højst 15 point for dette spørgsmål - opret et svarfelt og tag de fleste selv...
Avatar billede barklund Nybegynder
29. januar 2002 - 13:25 #2
nånej... hellere:

getURL("java script:window.open('help.htm','ny_vin','width=320,height=200');void(0)");
Avatar billede baxie Nybegynder
29. januar 2002 - 13:44 #3
Hmmmm Hvordan gør man så det?
Avatar billede baxie Nybegynder
29. januar 2002 - 13:46 #4
Ah sådan.

Tak igen Bark.
Avatar billede barklund Nybegynder
29. januar 2002 - 14:05 #5
det var vist lidt mere end 15... men du er tilgivet... Det er dog et nemt spørgsmål, der ofte er stillet, så det bør hæjst give 15 point...

Takker...