Avatar billede tommy.p Nybegynder
29. januar 2002 - 13:07 Der er 11 kommentarer

excel

hej forsøger at åbne et excelregneark fra diskette men får hele tiden beskeden at enten er disketten skrivebeskyttet ( hvad den ikke er ) eller også er der ikke adgang til servern,
jeg har installert office 2000, hvad skal jeg gøre og hvis det er nødvendig at downloade noget
så gør det lige nemt for mig( fortæl alt hvad der skal gøres )  hilsen tommy
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 13:09 #1
Prøv at kopier regnearket over på din harddisk før du åbner det. Hvis ikke du kan det, kan det meget vel være en defekt diskette.

NanoQ
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 13:14 #2
Der er også den mulighed at Du måske har haft åbnet det i Xp..
Hvis dette er tilfældet, er det ikke muligt at åbne på en ældre version af Office
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 13:21 #3
xi-craxy, hvor har du det fra? - vi kører et stort netværk med blandede Office XP og 2000 installationer. Folk deler regneark på kryds og tværs uden problemer. Og XP'erne er IKKE sat op til at gemme i ældre versioner...
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 15:05 #4
Okay, men i det netværk, hvor jeg arbejder, er det ikke muligt, og det har allerede volt store interne problemer...
Avatar billede tommy.p Nybegynder
29. januar 2002 - 15:39 #5
det virker ikke ved opstart af computer får jeg besked på følgende fejl 7323, kan ikke indlæse/finde ndishlp.sys
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 15:41 #6
en mulighed, vil være at prøve at afinstallere det og så ligge det ind igen
Avatar billede tommy.p Nybegynder
29. januar 2002 - 15:46 #7
ja men hvor får jeg fat i det
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 15:51 #8
hvis du har haft det installeret, burde du jo have en kopi, ellers er der jo den muighed den ligger på den recovery cd com du måske har???

/Craxy
Avatar billede tommy.p Nybegynder
29. januar 2002 - 15:55 #9
jeg udtrykker mig vist ikke klart nok skal jeg hente ndishlp.sys fra
windoes 98 cdrom installitaion eller hvad
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 16:04 #10
ndishlp.sys vedrører netværksopsætning. Det har intet med dit problem at gøre..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 21:01 #11
Well... jeg går ud fra at du ikke har brug for min hjælp, siden du afviser mit svar. Så jeg framelder dette spørgsmål...