Avatar billede jackh Nybegynder
29. januar 2002 - 10:49 Der er 7 kommentarer

PHP opgave

Jeg har en opgave som skal laves i PHP - fra bunden. Hvid du vil give en pris (rigtige penge) kan du sende mig en mail til jakob@insiders.dk, så ringer jeg og giver en forklaring.
Avatar billede ymachalde Nybegynder
29. januar 2002 - 10:51 #1
Det kunne have været rart med en smule mere info....bare en tanke
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. januar 2002 - 10:52 #2
det har du ret i ymachalde...du kan vel nænvne om det skal være (brugersystem, forum, kalender, chat, sourcecodesystem osv.. ?? )
Avatar billede ymachalde Nybegynder
29. januar 2002 - 10:57 #3
ja der er ikke meget der går forbi min næse jamal_s heheh
Avatar billede dmcn Praktikant
29. januar 2002 - 10:57 #4
E-mail afsendt.
Avatar billede Kengun Praktikant
29. januar 2002 - 11:16 #5
Jeg vil minne om at Sharksforum.com findes for slike oppdrag!
Avatar billede jackh Nybegynder
29. januar 2002 - 12:55 #6
Jeg kan kun gentage - send mig en mail... hvor svært kan det være!?
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. januar 2002 - 14:41 #7
der sker ik noget at skrive hvad det går ud på ?
jamal@web-zone.dk