Avatar billede vin4you Nybegynder
28. januar 2002 - 16:58 Der er 5 kommentarer

kendt

jeg har lavet en side som handler om vin http://www.friserverplads.dk/vin4you/
men der er ingen der kender den hvad skal jeg gøre?. hvordan bliver den "kendt"
Avatar billede stroehm Nybegynder
28. januar 2002 - 17:02 #1
Du kan tilmelde den til diverse søgemaskiner på søgeord som: vin, skikke m.m.
En anden god mulighed er at finde andre hjemmesider som har televans for temaet eks. en madopskrift side eller lignende, sende dem en email med ønske om link til din side fra deres...
Mulighederne er mange...
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2002 - 17:03 #2
Du skal først finde ud af hvilke søgeord, der er relevante fir dit site.
Så skal du optimere dine sider og dit site til disse søgeord.
Dernæst skal du skaffe en masse relevante links til dit site.
Så kan du tilmelde dit site til de relevante søgemaskiner.

Dette er den korte version

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2002 - 17:44 #3
du skal have lavet meta tags på din index side.
Den nemmeste måde at gøre det på er ved at bruge www.metamaten.dk , metatags gør at søgemaskiner som google o.lign kan finde siden.
Så skal du måske igang med banner reklamer, så få tegnet et banner og meld dig til www.banner.dk.

Og sidst men allervigtigt - hav noget indhold de andre ikke har + ca. hvad de har, du skal være blandt de bedste for at blive bemærket :)

Måske ville det også være en ide at få eget domæne da det får siden til at virke lidt mere professionel - og det gør den nemmere at finde igen. http://www.friserverplads.dk/vin4you/ er ikke en adresse der er nem at huske.

POPCORN'et :)
Avatar billede vin4you Nybegynder
28. januar 2002 - 22:53 #4
tak for hjælpen. Er det noget lort jeg har lavet?? holder ideen?? hvad ville i lave om hvis det var jeres side
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2002 - 23:16 #5
ideen syns jeg er god - og den kunstneriske udførelse er jo hlet op til dig, og det bliver bedre og beder med øvelsen :)
den er ikke grim, men heller ikke det flotteste jeg har set - men i første omgang er det funktionaliteten der tæller, så kommer resten som sagt med tiden :)