Avatar billede dicktaid Nybegynder
26. januar 2002 - 14:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg computeren til at afbryde for strømmen selv?

Efter jeg har skiftet styresystem fra Windows ME til XP, er jeg løbet ind i et lille problem. Når jeg lukker computeren ned, så afbryder den ikke for strømmen selv - men skriver "Du kan nu slukke computeren". I den tid hvor jeg har brugt Windows ME som styresystem, har dette ikke været noget problem. Her har computeren altid afbrydt for strømmen uden problemer.

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man instiller computeren, så den selv lukker helt ned?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. januar 2002 - 14:03 #1
kontrolpanel, strøm styring, APM

sæt fuleben der!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. januar 2002 - 14:04 #2
Fuleben = flueben

Går du fra at APCI er slået til i BIOS
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 14:04 #3
Højreklik på skrivebordet - egenskaber - pauseskærm - strømstyring - fanebladet apm - sæt hak i apm.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 14:04 #4
æv! :)
Avatar billede dicktaid Nybegynder
26. januar 2002 - 14:09 #5
Jeg er inde i kontrolpanelet, men kan ikke finde noget med strømstyring. Hvilken kategori skal jeg vælge?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. januar 2002 - 14:09 #6
vælg først classic view (til venstre)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. januar 2002 - 14:10 #7
så får du det normale kontrolpanel frem!
Avatar billede dicktaid Nybegynder
26. januar 2002 - 14:11 #8
Tak for hjælpen.. Det var jo ret let!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. januar 2002 - 14:12 #9
Øhh.. hvad var der galt med mit svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 14:14 #10
Avatar billede dicktaid Nybegynder
26. januar 2002 - 14:15 #11
Hvad mener du?