Avatar billede bayzer Nybegynder
26. januar 2002 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man sådan noget som dette

Jeg kunne kort og godt tænke mig at vide hvordan man laver wallpapers som dette.
http://www.endeffect.com/showitem.cfm?id=41&person=jake&type=wallpaper&showpage=03

Det kunne i øvrigt være at I skal hente billedet for at se det i fuld størrelse.
Jeg kan bruge navne på programmer, links, andre wallpaper-sites, og tutorials

hentet fra :
http://www.endeffect.com
Avatar billede bayzer Nybegynder
26. januar 2002 - 10:16 #1
Som eksempel kune også gives
http://chapter3.net/
Hvordan laver man bagrunden, altså ikke direkte den baggrund, men den slags wallpapers/baggrunde.
Avatar billede zred Nybegynder
26. januar 2002 - 11:01 #2
Det har noget med at tage sig tid til at lave det, samt have de "rigtige" programmer, som  Adobe Photoshop og 3d Studio Max...

Mark
Avatar billede convincing_john Nybegynder
26. januar 2002 - 11:18 #3
Du kan bruge både Photoshop og 3dsmax som zred svarede, hvis du allerede har programmerne kan jeg anbefale at du søger efter tutorials til programmerne. Her er et par links:
www.photoshoplover.com  Tutorials til photoshop
www.3dmaxer.dk  Tutorials til 3D Studio Max, både danske og engelske
Avatar billede bayzer Nybegynder
26. januar 2002 - 11:53 #4
Jeg har photoshop, og adgang til 3d studio max, men jeg kan ikke rigtigt overskue 3dsmax. Det kunne man da komme til hvis det er nødvendigt. Tak for svarene...
Avatar billede roslev Nybegynder
26. januar 2002 - 19:51 #5
Jens Karlsson, manden bag Chapter3, har bidraget med et kapitel til bogen "New Masters of Photoshop" (Udgivet af www.friendsofed.com) hvor i han beskriver sin teknik.