Avatar billede kamonika Nybegynder
26. januar 2002 - 09:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Godtager ikke e-mail adresser i Outlook Express

Hej

Jeg har geninstalleret Outlook Express på min maskine, men hver gang jeg forsøger at sende en mail får jeg beskeden:

"Nogle af modtagerne af denne meddelse er ikke gyldige. Ret navnene."

(Jeg har ingen problemer med at modtage post)

Kan i hjælpe?
Avatar billede peet-49 Novice
26. januar 2002 - 10:57 #1
Jeg er bange for, at du er nød til, at afinstallere outlook igen, derefter installer igen, du skal være sikker på, at det gamle er fjernet, derefter sæt din e-mail konto op igen, og det kører.
Avatar billede zhark Nybegynder
26. januar 2002 - 11:58 #2
Jeg mener det skulle være nok at slette og genoprette mail konte, ville da ihvert faldt starte der, som sikkert har en fejl!
Avatar billede prodic Mester
26. januar 2002 - 12:10 #3
Du skal slette flg. to filer:
WAB32.DLL og WAB32RES.DLL
og geninstallere dem fra din CDer, det er ikke nok med en geninstallation.

Så fjern de 2 filer og installer - det har virket mange gange før.
Avatar billede zhark Nybegynder
26. januar 2002 - 12:13 #4
:-)
Avatar billede zhark Nybegynder
26. januar 2002 - 12:25 #5
Ser ud til prodc kom først med det rigtige svar!
http://www.eksperten.dk/spm/155924
Avatar billede kamonika Nybegynder
26. januar 2002 - 12:45 #6
Tak for hjælpen. Det virker.