Avatar billede nfotx Nybegynder
25. januar 2002 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AirCombat?

Havde en gang en gammelt, dårligt både grafisk og lydmæssigt, men helt vildt sjov kampflysimulator der hed AirCombat til Mac (Er ikk helt sikker på om der er mellemrum i det). Er der nogen der ved om det er blevet portet til windows, eller om jeg kan finde en MacOS emulator som kan køre det, samt spillet til gratis download et eller andet sted (hos udviklerne???). Det er jo efterhånden så gammelt at det må være blevet gratis.
Avatar billede nfotx Nybegynder
25. januar 2002 - 21:09 #1
Nå... er der så nogen der i det mindste kender en gratis MacOS emulator??? Havde en Windows emulator på min Mac, så det må vel også være muligt den anden vej.
Avatar billede nfotx Nybegynder
25. januar 2002 - 21:19 #2
...
Avatar billede nfotx Nybegynder
25. januar 2002 - 21:20 #3
...