Avatar billede snapz Nybegynder
25. januar 2002 - 14:47 Der er 7 kommentarer

HP 840c i XP?

Jeg kan ikke få min printer til og virke i XP, på min lpt port, hvad gør jeg??
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. januar 2002 - 15:14 #1
den burde installeres automatisk, der ligger drivere i XP til den mener jeg.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. januar 2002 - 17:19 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. januar 2002 - 17:36 #3
zhark> ok, de foreslår at man bruger driverne fra Win2k, men de skal vel hentes hos Høvlet og Pakket.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. januar 2002 - 18:10 #4
retaxes>
Kender ikke det der XP, SVARER yderst sjældent på XP spm. men prøver ofte at "rode" efter oplysninger, hvor andre skriver om XP
Min 98SE kører bare på skinner og, når man så ser hvad XP staklerne må igennem får man ikke ligefrem lyst til at skifte :)
Avatar billede backside Nybegynder
25. januar 2002 - 18:15 #5
Hmmm, hvorfor får jeg mon mail når der er nye indlæg i dette spm???
Underligt.
Det er så ikke underligt fremover.  ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. januar 2002 - 18:39 #6
zhark> jeg tror det er fordi det er en gammel printer, mindes at ha' haft en for 5-6 år siden.
Jeg har lige skiftet min gamle HP1150C ud med en HP G55 og der var drivere til den, de er indbagte i WinXP ;o)

backside> du har nok trykket på den lange tangent "Udfør"
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. januar 2002 - 18:41 #7
Name: Nic Birse
Date: December 13, 2001 at 12:31:09 Pacific
hvis man ser efter så står der:

Subject: XP and HP Peripherals

Reply:
Try using the Windows 2000 drivers, the 98/Me drivers will not work, and the XP drivers may be a little tempremental at this stage