Avatar billede tommy.p Nybegynder
24. januar 2002 - 17:35 Der er 9 kommentarer

program

hej er kommet til at slette et program der hedder acrord 32 der er til at åbne xLs filer hvordan får jeg det tilbage eller hvor på nettet kan jeg downlode det.
Avatar billede - Nybegynder
24. januar 2002 - 19:23 #1
Geninstaller acrobat reader.
Avatar billede tommy.p Nybegynder
24. januar 2002 - 22:58 #2
jeg skal have at vide hvordan man geninstaller acrord 32 når man er kommet til at slette det.
Avatar billede joeb Nybegynder
25. januar 2002 - 00:09 #3
Som sagt...geninstaller Acrobat Reader som fås hos www.adobe.com.
Avatar billede summer Mester
25. januar 2002 - 00:21 #4
tommy.p hvad er problemet, siden du ikke bare geninstallerer Acrobat Reader. Der må jo være en årsag. Hvilken version har du, så skal jeg finde den helt nøjagtigt.
Avatar billede tommy.p Nybegynder
25. januar 2002 - 00:46 #5
hej summer skal bruge programmet til at åbne en xLsfil mener det er følgende fil acrord 32.exe
Avatar billede - Nybegynder
25. januar 2002 - 01:11 #6
hvis du installerer Acrobat Reader bliver acrord 32.exe også installeret.
Avatar billede lazac Nybegynder
25. januar 2002 - 14:50 #7
En *.xls fil er et Microsoft Excel regneark.
acrord32.exe er programmet Acrobat Reader, men det læser *.pdf filer.
Avatar billede tommy.p Nybegynder
25. januar 2002 - 17:20 #8
hej hvordan får jeg så installert en fil så jeg kan læse en xlsfil jeg skal aflæse fra en diskette men får hele tiden at vide at computern ikke kan finde programmet acrord32.exe eller at det ikke er en pdf fil,disketten indholder rigtig nok oplysninger fra et excel-regneark.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:13 #9
Luk please!