Avatar billede umbo Nybegynder
23. januar 2002 - 23:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office

Hej

Jeg har lige fået en brugt PC som har windows 98SE, hvis jeg trykker, start -> Programmer -> Start, så står der Microsoft Office, og der er et lille flag, men hvis jeg trykker på det sker der ikke noget, burde der ikke ske et eller andet? Eller betyder det at der ikke er Microsoft Office installeret? Og hvis det er installeret hvordan finder jeg så ud af hvilken version det er?

Umbo
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2002 - 23:03 #1
har du kigget efter omme i stifinder ?
Avatar billede umbo Nybegynder
23. januar 2002 - 23:06 #2
Nej, det vil jeg da lige gøre, men hvor skal jeg lede efter det?
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2002 - 23:08 #3
Højre klik på start, nede i venstre hjørne af skærmen.. og tryk så på stifinder.
Avatar billede umbo Nybegynder
23. januar 2002 - 23:13 #4
Når jeg gør det, er der nogen mapper frem som ikke har noget med Office at gøre, men der er også en mappe der hedder "Åben office-dokument" og en anden der hedder "nyt-Office dokument".
Betyder det at Office er installeret?
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2002 - 23:13 #5
Har du fundet ud af det ?
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2002 - 23:14 #6
ja eller også er det ik fjernet helt.. Prøv at gå ind i tilføj fjern programmer og tjek !
Avatar billede umbo Nybegynder
23. januar 2002 - 23:16 #7
Tilføj Fjern programmer???? Hvor er det?????
Avatar billede umbo Nybegynder
23. januar 2002 - 23:17 #8
Undskyld, har fundet det , tænkte mig ikke rigtigt om...
Avatar billede umbo Nybegynder
23. januar 2002 - 23:18 #9
Der står ikke noget om Office der inde...
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2002 - 23:27 #10
så er det ikke installeret... så er det bare rester der ligger og flyder på din hardware..
Avatar billede umbo Nybegynder
23. januar 2002 - 23:28 #11
Oki doki, tak for din hjælp, svarer du ikke lige så du kan få points???
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2002 - 23:30 #12
lol det var så lidt =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2002 - 11:33 #13
Det flag der - der er Offices egen hurtig indekseringsservice der gør at du finder dine dokumenter hurtigere :)