Avatar billede zyberwizard Nybegynder
23. januar 2002 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Konvertering :-)

Hvis jeg har en .dem fil fra feks Counter Strike hvordan laver jeg den så om til feks .avi
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
23. januar 2002 - 13:22 #1
svar mand :D
Avatar billede noia Nybegynder
23. januar 2002 - 13:25 #2
Sorry, men jeg mener ikke der findes nogen måde direkte at konvertere fra dem til avi - umiddelbart kan du gøre det ved hjælp af et video-kamera, eller en TV-Out udgang routed over i en anden maskines TV-In, og så optage den. Temmeligt besværligt, men jeg har aldrig hørt om nogen som helst måde, at man kan konvertere filerne direkte - har set ret mange avi'er med det, men de var alle captured, ikke konverteret.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
23. januar 2002 - 13:29 #3
.. Okay men jeg ved der findes et program :D
Avatar billede noia Nybegynder
23. januar 2002 - 13:37 #4
Jeg så faktisk også noget, mens jeg søgte på Google, men sitet var dødt, og der var ingen andre mulige entries. Søgning på Altavista har givet nada. Hvis der eksisterer noget, så er det SVÆRT at finde...
Avatar billede jimsim Nybegynder
23. januar 2002 - 13:45 #5
Det var godt nok hurtigt du lukkede det spm, kunne ellers godt hjælpe dig.
Avatar billede noia Nybegynder
23. januar 2002 - 14:02 #6
så skriv da din kommentar alligevel - det er vel ikke pointene der er det vigtige, er det? -