Avatar billede bella-notte Nybegynder
23. januar 2002 - 06:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl

Jeg har været ved, at installere "Norton Firewall" men der skete noget, så når computeren er startet op, kommer der kun en oversigt frem, ligesom Windows stifinder. Det er det eneste der sker.
Jeg kan ikke finde Kontrol panel, så jeg kan afstallere Norton Firewall.
Skal jeg godt nok formatere computeren eller kan jeg installere windows oven i, eller hvad er der galt??? :(  Virus? Norton siger der ingen virus er.

Når jeg starter computeren i "safe mode" kommer der denne fejl:

"Exception EsockError in Mondule MSCONFIG.exe at
00072711.10038: Socket operation on non-socket"
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
23. januar 2002 - 06:47 #1
Hvilken version ?? Hvis det ikke er 2002 versioen er det sikkert derfor at det ikke virker. Norton fraråder at installere ældre versioner end 2002 på Windows XP ...
Avatar billede bella-notte Nybegynder
23. januar 2002 - 06:50 #2
Det skulle være Norton Firewall 2002 til XP.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
23. januar 2002 - 07:56 #3
Jeg har fundet ud af det selv- Har installeret XP oveni.
Kom desværre til at give Torbenmelander points :(
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
23. januar 2002 - 08:00 #4
Det gør ikke noget ... vil du ha' dem igen ???