Avatar billede hovsa Nybegynder
22. januar 2002 - 14:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Museproblemer

Hvorfor fryser min mus når jeg bruger en multi-pc controller (2 pcére, ét tastatur, én mus) og skifter mellem pcérne?
Begge pcére kører Win 2000 Pro, og har installeret Logitech MouseWare til MouseMann Sensa mus.
Bootes der kun op på én pc, er der igen problemer!

Køres der Win NT med "almindelig" mus, sker dette ikke.
Avatar billede francke Nybegynder
22. januar 2002 - 14:36 #1
Ved du forresten at hvis du D-klikker på Ctrl skifter også du skærm! Har lige fundet ud af det!! Det har ikke noget med spm. at gøre men alligevel! :=)
Avatar billede hovsa Nybegynder
23. januar 2002 - 08:39 #2
Tak for oplysningen :-)
Du ved ikke noget omkring mit spørgsmål ??
Avatar billede hovsa Nybegynder
18. september 2002 - 00:49 #3
Hmmm..!!