Avatar billede hovsa Nybegynder
21. januar 2002 - 16:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Boot

Computer uden Cd-rom og Floppy-drev,-kan den bootes via netværk med en anden PC ???? Hvis hvordan ???
Avatar billede 1003 Nybegynder
21. januar 2002 - 16:44 #1
Det ville være nemmere hvis du afmoterede HD´en og puttede den i puteren med floppy og cdr drev..

men du kan da godt lave et dosnetværk og lave en sti, der henviser til floppy på den anden maskine,, med det er noget besværligt..
der er forslag nr 1 det nemmeste
Avatar billede riversen Nybegynder
21. januar 2002 - 16:54 #2
fortæl mig hvilken protokol du bruger, evt ip-adresser, workgroup, samt hvilket netkort, så fixer jeg en disk til dig.
Avatar billede hovsa Nybegynder
21. januar 2002 - 18:21 #3
1003> Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på den løsning :-)

riversen>> Tak for det tilbud,-det var utroligt venligt af dig,-men bruger nu den anden løsning.
Jeg ville gerne give dig Point for din Venlighed.
Avatar billede 1003 Nybegynder
21. januar 2002 - 18:22 #4
Det var da så lidt !!  :-)

Takker for point