Avatar billede snapz Nybegynder
20. januar 2002 - 23:52 Der er 7 kommentarer

java og printer i xp?

jeg har to problemer med den nye XP, min HP 840 printer virker ikke, selvom jeg installere drivere og software til den osv. den kan heller ikke finde den under plug and play.?? hvad gør jeg?
Mit andet problem er at nu virker java heller ikke mere, alle sider med java virker ikke, slevom jeg har det nyeste explorer 6, et eller andet?? hvad gør jeg hjælp :)
snapz
Avatar billede snapz Nybegynder
20. januar 2002 - 23:55 #1
nu har jeg sgu fået mit java t og virke, nu mangler jeg bare printeren ???
Avatar billede b-laest Nybegynder
21. januar 2002 - 06:59 #2
Wor´n fik du javaen til at virke !?

- har sjæl´ samme prob´..

Avatar billede resten Nybegynder
21. januar 2002 - 10:35 #3
b-laest> prøv windows opdate så henter den det selv.

ang  den printer har du prøvet om ikke xp selv kunne finde det hele inden du begyndte at fylde den op med driver og softvare?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2002 - 11:22 #4
Har en 845C som bare lige smuttede ind i XP :)
Er det USB eller lpt den er forbundet til?
Avatar billede resten Nybegynder
21. januar 2002 - 11:26 #5
John stigers> jeg vil også mene at xp selv ville finde det hele selv :-)
Avatar billede snapz Nybegynder
21. januar 2002 - 19:10 #6
den er er på lpt porten, og ja XP burde selv finde den, men det gør den ikke :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2002 - 21:54 #7
Er den tændt?