Avatar billede carls2002 Nybegynder
20. januar 2002 - 18:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PHP editor

Hej

Hvilken editor er best at bruge til php... Det skal ikke være en der generere hen helt masse kode for en, men en der gør koden overskueligt (måske med forskellige farver i teksten) ...
Hvad kan i anbefale ??
/Carsten
Avatar billede whatever Nybegynder
20. januar 2002 - 18:25 #1
Avatar billede nessie Nybegynder
20. januar 2002 - 18:38 #2
Jeg bruger PHPEd den er jeg tilfreds med...
http://soysal.free.fr/PHPEd/PHPEdSetup3x.exe
Avatar billede lauer Nybegynder
20. januar 2002 - 18:51 #3
Jeg kan klart anbefale SlickEdit
http://www.slickedit.com/products/pr_vse_features.php
og billed her:
http://www.slickedit.com/products/pr_same_look_and_feel.php?platform=windows
(tag dig ikke af at det ikke lige er php som er i baggrunden, den kan klare alt. Og alt kan sættes op så den passer lige præcis til ens ønske. Som på billedet har SlickEdit også en 0indbygget PHP manual, med god beskrevelse og eksempler)
Avatar billede Noone Nybegynder
20. januar 2002 - 18:55 #4
Hvad der er bedst er smag og behag, jeg er tilfreds med editplus.

Du skal bare prøve en masse editorere, og efter et par måneder, ved du hvilken DU syndes er bedst.
Avatar billede bigo Nybegynder
20. januar 2002 - 19:38 #5
PHPedit www.phpedit.net er ret cewl.. men ellers benytter jeg såmænd notepad eller ultraedit i rå mængder..

Det er som chanoa skriver.. smag og behag. Prøv dig frem..
Avatar billede dcoder Nybegynder
20. januar 2002 - 21:08 #6
PHP Coder, er et rigtigt godt program efter min mening. Hvis du klikker på \"screenshots\" på nedenstående side, så kan du se en række billeder af programmet, så du ikke behøver downloade det for at se om det er noget værd :)

http://www.phpide.de/download.php4
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 23:13 #7
Avatar billede thabunny Nybegynder
23. januar 2002 - 07:38 #8
hmmm, macromedia homesite klart!
Avatar billede thabunny Nybegynder
23. januar 2002 - 07:38 #9
<---- var et svar
Avatar billede atheist Nybegynder
27. oktober 2007 - 19:32 #10
jeg må indrømme jeg bare bruger stone's webwriter, så har jeg det hele samlet... Hader at skulle skifte mellem flere programmer, det er slemt nok at skifte stones>ftp>firefox>forfra...