Avatar billede hovsa Nybegynder
20. januar 2002 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærmopløsning

jeg har for det meste en høj skærmopløsning, men en gang imellem spiller børnene på computeren og mange af spillene
forlanger præcis 256 farver. Det er irriterende at man ikke bare kan starte programmerne uden at ændre skærmopløsning
og at programmerne roder rundt i mine ikoner. Kan man ikke lave et script der afhjælper disse problemer?

Avatar billede scb Praktikant
20. januar 2002 - 17:34 #1
I Win XP kan du for hver program bestemme skærmopløsning.
-SCB
Avatar billede hovsa Nybegynder
23. januar 2002 - 08:38 #2
Ja,--men nu køre jeg altså WinME
Avatar billede waffenss Nybegynder
24. januar 2002 - 11:31 #3
Win ME er også et dårlig windows
Avatar billede akexpert Nybegynder
03. februar 2002 - 13:36 #4
Hej...

Jeg har selv det problem... At man hele tiden skal ændre opløsningen.
Jeg kan hjælpe med opløsningen, men det andet kan jeg ikke hjælpe med endnu!!!

Se denne: http://www.eksperten.dk/spm/81689

/akExpert