Avatar billede zipzap Nybegynder
20. januar 2002 - 01:23 Der er 8 kommentarer

Fra avi til Mpeg

Hej nu har jeg prøvet at konvertere fra avi til mpeg men problemet er at lyden ikke kommer med.
jeg har også prøvet at rippe lyden først i virtualdub og der kommer lyd på men der er problemmet at lyden og billedet ikke passer sammen er der nogen der kan fortæle mig hvad jeg skal gøre eller hvad program der skal til at løse problemmet.

Avatar billede sublimeflash Nybegynder
20. januar 2002 - 01:34 #1
Prøv nogle af dem her :
http://www.anti-mpaa.net/winripper.htm
http://www.divxit.dk/
Hilsen
Sublime
Avatar billede cd_ Nybegynder
20. januar 2002 - 02:00 #2
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 19:17 #3
Kig evt. her: www.vcdhelp.com
Avatar billede dalle777 Nybegynder
20. januar 2002 - 20:14 #4
Hvad er grunden til at du vil konvertere ???

Daniel
Avatar billede outsider Nybegynder
22. januar 2002 - 20:17 #5
Han vil jo nok konvertere dem til DVD eller VCD så han kan afspille dem i en stationer dvd afspiller, eller på en hardware decoder.
Prøv at bruge tmpgEnc, og vælg 352X288, og en bitrate på 1200, lyden bør være 44khz med 128 kb/s.
Avatar billede outsider Nybegynder
25. januar 2002 - 07:58 #6
Halooo?
Avatar billede jimmyantony Nybegynder
29. januar 2002 - 23:54 #7
Gå ind på: http://www.mnsi.net/~jschlic1/ og download AVI2VCD. Når programmet er pakket ud starter du med at fjerne evt. compressed audio med det lille "decompress.exe" program. Herefter konverterer du ved at aktivere programmet "Avi2Vcd.exe". Ha' tålmodighed. Det tager en KRIG!!!
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2002 - 21:53 #8
Har du fået svar? Spørgsmålet er ikke lukket.