Avatar billede donslund Nybegynder
19. januar 2002 - 15:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

forum

Er der ikke en eller anden, der har kedskab til et forum, der kan downloades også tilrettes ude, at det giver alt for mange problemer. Gerne en dansk side.
Avatar billede cautoo Nybegynder
19. januar 2002 - 15:34 #1
Avatar billede mtrolle Nybegynder
19. januar 2002 - 15:41 #2
Jeg kan bedst lig:
http://www.phorum.org/
Den virker kanon, se fx anything.dk, de bruger den i deres fora...
Avatar billede sif4ever Nybegynder
19. januar 2002 - 19:41 #3
Jeg kører phorum og jeg synes det er det bedste. Du kan se mit phorum her:

http://www.sif4ever.dk/debat
Avatar billede sonne Nybegynder
19. januar 2002 - 20:11 #4
sif4ever
det ser fedt ud

Jeg kan html og design men ikke php

Det fede ved dit debat forum er at man hele tiden kan se hvor man er i tråden.

nogen der vil lave sådan et til mig ?

/aksel

Avatar billede sonne Nybegynder
19. januar 2002 - 20:11 #5
min mail adr
sonne@internet.dk
Avatar billede dexxa Nybegynder
20. januar 2002 - 03:28 #6
Mail Me daniel@netdex.dk
Avatar billede donslund Nybegynder
20. januar 2002 - 12:47 #7
Jeg har rent faktisk valg et forum fra Chart. Men når jeg indsætter linket: require \"http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=4735\"; i php, så går det galt. hvorfor gør det det?
Avatar billede sonne Nybegynder
20. januar 2002 - 13:15 #8
du har ikke en mappe der hedder
http://www.fonager.dk/forum

/aksel
Avatar billede donslund Nybegynder
20. januar 2002 - 13:18 #9
Jeg har oprettet et forum på Chart og fået ovenstående link ud af det. Åbner jeg linket normelt, ser det godt nok ud, men jeg kan ikke indsætte det i mit php-dokument.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
20. januar 2002 - 13:31 #10
Nej, man kan ikke inkluder PHP fra en server til en anden, det giver i hvert altid problemer. Men du kan lave et alm. frameset og kalde det for et en php fil, hvis det er så vigtigt :o)

Avatar billede sif4ever Nybegynder
20. januar 2002 - 13:31 #11
dexxa, er det mig, du vil have til at emaile til dig, eller hvad?
Avatar billede donslund Nybegynder
20. januar 2002 - 13:37 #12
Ja, men når jeg nu gerne vil have et site uden frames. Kan det ikke snørkles så?
Avatar billede donslund Nybegynder
20. januar 2002 - 13:51 #13
Okay, den kan ikke inkluderes i min side altså. Godtså. Så vil jeg gerne have et nyt vindue til at komme op med mit forum i og for neden skal der så være en luk knap.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
20. januar 2002 - 14:07 #14
Det kan du lave i javascript. Hvor den popper op i et nyt vindue, og derefter kan du så lukke den på krydset, sådan har jeg lavet det til Grauer Support i hvert fald:

www.grauer.dk
Avatar billede vill Nybegynder
14. maj 2002 - 12:30 #15
På adressen her http://www.halfstrike.com/probb/ finder man ProBB som er et PhP forum stærkt på vej! Det er værd at følge....