Avatar billede jeslau Nybegynder
18. januar 2002 - 16:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere systemressourcer ?

Hvordan kan jeg få min win98se/pc´en dk til at frigive flere system ressource?

Bruger man windows eget måling siger den:
Systemressourser: 20% ledig
Brugerressourser: 20% ledig
GDI-Ressourser: 40% ledig

F.eks. har jeg følgende ikoner i højre hjørne:
Outlook 2000, IE 5.5 browser, ICQ, Kazaa, Zonealarm, Norton antivirus, Opgavestyring, Q3D (lyd), MemTurbo (Ram cleaner), UltraMon (til dual screen)

Klikker jeg CTRL+ALT+DEL har jeg følgende åben:
ICQ (nr.)
Eksperten.dk - Microsoft Internet Explorer
Eksperten.dk - Microsoft Outlook
Explorer
Kazaa
Za
Rsrcmtr
Ultramon
Memturbo
Mdm
Systray
Poproxy
Q3dctl
Sxgdsenu
Point32
Navapw32
Hidserv
Pdesk

Efter ca. ½ timer kan jeg se at mine ram bliver brugt op og systemmet skal næsten genstartes.

Vi snakker om en PC med en PII 400, 512 ram, BX 440 bundkort, 128 GB HD (1x80 seagate, 3x IBM a 30/10/8), controllerkort, netkort, tv-tunerkort, G450 32 mb Dual Head Matroxkort, Usb Mus + Tast. fra MS, lydkort.

C drevet er netop blevet formateret og alt inst. påny med de nyeste drivers og updates!

Nogen der har gode forslag?

\\manon

Avatar billede jeslau Nybegynder
18. januar 2002 - 16:39 #1
hov...det var svigerfars login ..lukker
Avatar billede jeslau Nybegynder
18. januar 2002 - 16:40 #2
bare så ingen begynder...

hvis i ser på alle spm der er oprettet er der ikke overført point eller lign mellem min svigerfar og mig.

så der er ikke snyd nogen steder!
Avatar billede werd Nybegynder
18. januar 2002 - 18:49 #3
du kan downloade en program der hedder wintercooler bare søg efter det på www.download.com

/Andreas