Avatar billede cool-guy2000 Nybegynder
18. januar 2002 - 13:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

kode til Heroes of might and magic 111 Epic battles of strategy and Honor

er der nogen der kan nogen koder til Heroes of might and magic 111 Epic Battles of strategy and Honor
Avatar billede danzer Nybegynder
18. januar 2002 - 13:41 #1
Important : To use theses cheats hit tab during gameplay and then type in the code then press enter. You should see a message if every thing is ok.

nwccoconuts
Unlimited movement on the adventure map (Highlit a hero first)
nwcmuchrejoicing
Morale bonuses (Highlit a hero first)
nwccastleanthrax
luck bonuses (Highlit a hero first)
nwcshrubbery
100K Gold and 100 of every resource
nwcavertingoureyes
5 Archangels in every empty slot of hero\'s garrison (Highlit a hero first)
nwcfleshwound
10 Black Knights in every empty slot of hero\'s garrison (Highlit a hero first)
nwcigotbetter
move up a level for free (Highlit a hero first)
nwcgeneraldirection
Removes fog of war (shroud) reveals map
nwctim
999 spell points and give all spells (Highlit a hero first)
nwcantioch
Give you all war machines (Highlit a hero first)
nwcphisherprice
Brightens screen
nwctrojanrabbit
Automatic win
nwcsirrobin
Automatic loss
nwcalreadygotone
Reveal entire grail puzzle
nwconlyamodel
Upgrading town entirely and includes grail structure
Avatar billede gimmy Nybegynder
18. januar 2002 - 13:42 #2
<sarkasme>
Sig mig, er du ikke lidt nærrig? Du skal nok give min. dobbelt så mange point hvis du vil have nogle til at svare på nogle spørgsmål. Derfor afsætter man nemlig normalt 60 point til et svært spørgsmål.
- eller også er det mig der har læst forkert. Måske står der i virkeligheden 6000(?)
</sarkasme>
Avatar billede cool-guy2000 Nybegynder
18. januar 2002 - 13:43 #3
hvor er tab henne

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. januar 2002 - 13:44 #4
if(bruger.indexOf(\'anmeldt\')==-1){
alert(\'anmeld bruger\')
}

Hygge

Avatar billede maxium Novice
18. januar 2002 - 13:46 #5
nikolajdu> hehe
Avatar billede cool-guy2000 Nybegynder
18. januar 2002 - 13:46 #6
er der nogen der ved hvor tab er
Avatar billede danzer Nybegynder
18. januar 2002 - 13:49 #7
tabulator !
Oups, der er vist snyd med i spillet - jeg fatter ikke men meter. Men det ville da være dejligt med 1555 points.
Avatar billede cool-guy2000 Nybegynder
18. januar 2002 - 13:51 #8
is there someone there no were tab is
Avatar billede cool-guy2000 Nybegynder
18. januar 2002 - 13:52 #9
hvor er tab der stor at man skal hit tab hvor er det
Avatar billede Chewie Novice
18. januar 2002 - 13:54 #10
det er der hvor der er en pil til vensre og en pil til højre

giv danzer 60 points

og dig selv resten
Avatar billede danzer Nybegynder
18. januar 2002 - 13:55 #11
Giv mig nu bare alle de dejlige points !
Tabulatortasten er den tast med de 2 pile på til venstre på tastaturet !
Det behøver vel ikke være tabu hvor tab tasten er.
Avatar billede cool-guy2000 Nybegynder
18. januar 2002 - 13:56 #12
tak det var sku dejlig
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. januar 2002 - 14:07 #13
danzer - du har valget mellem at give pointene tilbage til knapt-så-cool-gay, admin eller at blive anmeldt til IT-politiet. :))
Avatar billede miljoeken Nybegynder
18. januar 2002 - 14:57 #14
damn det var mange point for det!

ellers så prøv den her side:

www.thecheatersguild.com
Avatar billede Chewie Novice
18. januar 2002 - 15:03 #15
nikolajdu>> er det ikke valgfrit hvor mange point man vil give ??
Avatar billede jadetermig Nybegynder
18. januar 2002 - 17:42 #16
DET DER!!?!?!?! Det kan fraft edeme ikke lade sig gøre... Hva fan**** OVER 1000 POINT???? Det er vidst ikke helt uden fusk... der er nok en der har to brugere hva... FY DA!! På den anden side.. de spørgsmål han har svaret på er ikke ligefrem de mest energikrævende og med alle se \"tastefejl\" er han sikkert heller ikke så gammen!! Lad da danzer beholde han point =)
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 16:03 #17
coolguy & dancer er deaktiveret...