16. januar 2002 - 23:24 Der er 16 kommentarer

Ændring af login !!!!

Er det særligt gennemtænkt at man ikke kan komme til at ændre sit brugernavn ?
Avatar billede egede Nybegynder
16. januar 2002 - 23:26 #1
ja, for at man skal genkende \"dårlige\" brugere.
16. januar 2002 - 23:31 #2
Arj - den holder ikke - det må kunne gøres på en anden måde

og bortset fra det, så kan man da kende dårlige brugere på, at derres svar ikke er noget værd - man prøver da tingene af før man giver point.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. januar 2002 - 00:07 #3
hvorfor?
sådan er det.
hvad hvis der var nogle brugere der snød skiftede nick snød igen, det ville jo nærmest være umuligt at finde ud af
Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 00:08 #4
På et seriøst site/forum synes jeg det er fjong at man ikke kan ændre navne som vinden blæser, du har jo mulighed for at afmelde dit bruger navn, og derefter oprette en ny bruger.

Jeg kan måske godt se det fra din side \"dreamweaver_-_the_goth\" med et brugernavn der er langt og kompliceret, for ikke at tale omk at du går glip af 1201 - 300 point.
Men der er vist kun en ting at sige til det...
vælg et navn med omhu næstegang.

En anden ting er at \"hyggen\" ville gå væk, de brugerman hjælper og bliver hjulpet af, ville man ikke kunne genkende, hvis de skiftetet navn med jævne mellemrum.

Konklution:

Nej jeg ville ikke synes det var en god ide.

/The_Sound_Of_cyberMaster
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 09:00 #5
Det er sygt man ikke kan skifte navn.

I den efterladte profil skrives der bare:

Brugernavn ændret til x

Hvor svært kan det være?
Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 11:08 #6
Ok... forstil dig at en bruger opretter 5 bruger, for derefter at kunne snyde sig til at over fører de ialt 1500 point, bruger hedder exempelvis snydepels.

snydepels ændret til fusker...
fusker er ændert til mig
mig er ændert til dig
dig er ændert til snydetamp
snydetamp er ændert til osto

Det ville være svart i længden at finde, frem til den skyldige..

Hvormange ændre fornavn i løbet af livet...!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 11:27 #7
Det afhænger jo af om systemet så ikke bare kan angive samtlige profilnavne i en slettet profil..

Men dit eksempel er irelavant da du overtræder regler om snyd. Spørger vil bare skifte brugernavn. Dem der bevist snyder skal slettes. Men jeg kan ikke se nogen krænkelse i at en bruger vil skifte brugernavn...

Det er der mange der har gjort...

Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 16:15 #8
startfirma.dk  >> Jeg må sq ærlig indrømme at jeg synes det ville være useriøst hvis det var muligt,...

Men hvorfor skulle mand dog kunne skiftenavn...
som påå ofir.dk..
idag vil jeg kalde mig flotfyr, og i morgen vil jeg kalde mig tjekketfyr...

Tag en beslutning, og hold fast på den nå det er sådan et site som eksperten er.

Men for nu er jeg ved at løbe tør for agumenter... men kommer igen.

Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 16:20 #9
jo... lige en anden ting...

Ja det ville være muligt at tjække om det er en snyder man sidder med ved at gå ind og tjække profilen, men det er jo lige som ikke det der er humlen i eksperten at folk gider at bruge ekstra tid på at finde ud af hvem man rent faktisk snakker med.

hvorfor skulle jeg i fremtiden bruge tid på det når systemet funger godt som det er nu, hvor jeg kan kende personen ud fra profil navnet og huske hvad persone gjorde sidste hvor jeg lage et kanont svar... (han valgte måske at lukke og snuppe alle pointene selv) tjaaa der er ingen grund til dobbelt arbejde foros alle sammen.
17. januar 2002 - 16:25 #10
- Kunne man ikke bare gøre det så det kostede point at skifte navn ? - så kunne dem der virkelig ønsker det, komme til at hedde noget andet, og snydere ville ikke have råd til at skifte navn som vinden blæser ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 16:26 #11
eks... du hedder:

microtec

så sælger du dit firma microtec og starter en konkurrent der hedder macrotac.

Synes du så det er fedt at reklamere for konkurrenten?

Jeg kan ikke se hvorfor denne bruger ikke skulle kunne skifte. Dem der snyder bliver jo fundet er de blodtørstige brugere herinde...

Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 16:27 #12
dreamweaver_-_the_goth

GOD idé.. 100 point for at skifte. Så går idéen med at skifte for at få flere point fløjten...
Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 16:56 #13
100 point for at skifte, ville helt klart være med til at holde snyderiet nede, men så kunne det ligesågodt være 300, så man er helt sikker på der ikke er nogen der laver galop på navne for at scorre nogle point.

men mener stadivæk, at hvis er så vild efter at skifte navn så har man jo muligheden for at afmelde og oprettet en ny bruger. godt nok giver man afkald på de point man har fået, man man giver samtidigt også akkald på den \"prestice/ry\" man har fådet, så det må vel være far nok.

Men jeg synes da dreamweaver_-_the_goth  at du skal smide en mail til admin, og lave en ref. til dette spm.

Så kan vi jo se hvad han siger.
Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 16:58 #14
...være fair nok.... skulle der have stået.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. januar 2002 - 18:37 #15
det skulle da være lige så meget som at starte en ny bruger :)
Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 19:57 #16
dex_dexter  >> jepper det er det jeg også mener, hvis det overhoved skal være der...