Avatar billede durd Nybegynder
16. januar 2002 - 21:08 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Drivere til mus...

Jeg har et problem.. Det er at jeg har en logitech standardmus med 3 knapper. Jeg har lige installeret winXP og kan med de drivere der hører til XP ikke bruge midterste musetast til at dobbeltklikke mere. Jeg ved ikke om der måske er en af jer der har en ide til hvad jeg kan gøre ved det.. Om jeg evt. kan bruge noget software fra en anden mus, eller noget..

Takker på forhånd :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2002 - 21:10 #1
Avatar billede durd Nybegynder
16. januar 2002 - 21:12 #2
Det har jeg gjort, men det nytter ikke noget, for jeg kan stadig ikke bruge midterste tast til at dobbeltklikke med når jeg kører med WinXP.. Det jeg gerne vil have at vide er hvor jeg kan hente noget software så jeg kan bruge midterste tast (gevt. fra en anden museproducent)..
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2002 - 21:13 #3
Har du indstillet den til dobbeltklik?
Avatar billede durd Nybegynder
16. januar 2002 - 21:15 #4
Jamen det kan jeg jo ikke med de her drivere.. Lad nu være med at sige alle de der standardproblemer.. Giv mig istedet det softvare jeg spørger om..
Avatar billede tin-man Nybegynder
16. januar 2002 - 21:16 #5
Har du været inde i logitech control panelet og definere at den skal bruge midterste knap som dobbelt click?

Hvis ikke den kan finde ud af at det er en logitech så prøv at genstarte.. har virket for mig.. ellers ved jeg ikke lige helt hvad der er galt =)
Avatar billede durd Nybegynder
16. januar 2002 - 21:17 #6
standardproblemer!!!!!

DET ER DET IKKE!!!

Jeg skal bare have noget software, som kan bruges til dobbeltklik.
Avatar billede durd Nybegynder
16. januar 2002 - 21:18 #7
Og det skal ikke være noget fra Logitech, for jeg har prøvet det hele fra dem, og intet af det virker med WinXP (med min mus).
Avatar billede durd Nybegynder
17. januar 2002 - 01:24 #8
Damn I er jo ikke særlig snakkesagelige ;(
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. januar 2002 - 23:23 #9
Skift mus.
Eller vælg den rigtige driver fra pakken du har downloadet fra logitech. At bruge en anden driver får du INTET ud af, andet end en sandsynligvis DØD mus.
Avatar billede durd Nybegynder
23. januar 2002 - 17:44 #10
Nå men intet svar = ingen points..
Avatar billede durd Nybegynder
23. januar 2002 - 17:46 #11
ey du får lige lidt points alligevel: john_stigers

jeg har nemlig skiftet mus :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2002 - 21:44 #12
ok - så accepter lige mit svar ;)