Avatar billede jan-hartmann Nybegynder
16. januar 2002 - 19:21 Der er 5 kommentarer

BEAM robot

Jeg søger DANSKE link til beam robot sider,jeg har støvet nettet igennem,men uden held.Er der nogen der kan hjælpe?
Jan.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. januar 2002 - 19:23 #1
hvad er det ?
Avatar billede microtec Nybegynder
17. januar 2002 - 15:21 #2
Tja, som med det meste tekni/hardware/elektronik findes der ikke meget på Dansk.
Du bliver nød til at vende dig til at Dansk ikke er et \"verdenssprog\", så du kan lige så godt øve dig i Engelsk :o)

http://www.alltheweb.com/search?cat=web&lang=any&query=%22beam+robot%22
Avatar billede microtec Nybegynder
17. januar 2002 - 15:28 #3
Hvis du ikke er så skrap til Engelsk kunne Lego-mindstorm også være en ide.
Avatar billede engberg Juniormester
23. januar 2002 - 17:44 #4
Hmm... hvad mon det er for en solcelle og hvilken mini-motor der bruges her: http://members.aon.at/sunbeam/solarengine.htm ?
Avatar billede microtec Nybegynder
25. februar 2002 - 23:42 #5
jan-hartmann >> Husk at lukke spørgsmålet igen.