Avatar billede jabp Nybegynder
15. januar 2002 - 23:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg gøre ??

Hejsa
Jeg har været en flitig bruger af Eksperten, men nu har jeg begået en stor fejl :(

For lang tid siden oprettede jeg brugeren \"Cyberfinn\", men en dag var mit password væk, så jeg gik tilbage til mit gamle Nick \"jabp\".

Så her en dag fandt jeg mit password i en gammel mail backup, og jeg prøvede at logge ind med Cyberfinn.

Jeg har så sendt en mail til Eksperten om at slette min bruger \"Jabp\" men de har så trvlt med E3 at de ikke har fået gjordt det endnu :(

Jeg har så brugt min \"Jabp\" bruger lidt endnu og jeg begik så min store fejl at jeg oprettede et Spm med min \"Jabp\" på min Bærbar og skrev så lidt senere min Cyberfinn fra min normale PC. Da den havde husket Cyberfinn i cokien under login :(

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre dette godt igen, og håber ikke I alle bliver sure.

Jeg har kun tilbage at sige: UNDSKYLD, MEN ADMIN HAR SÅ TRAVLT AT DE IKKE HAR TID.
Avatar billede jabp Nybegynder
15. januar 2002 - 23:09 #1
Her er det spørgsmål, hvor jeg begik min STORE fejl :(

http://www.eksperten.dk/spm/159016
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. januar 2002 - 23:18 #2
Det lyder jo som om det er rigtig, så det går nok! :-))) Og det var jo kun en kommentar!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
16. januar 2002 - 03:04 #3
JabP>> Kan du ikke bare afmelde din bruger \"Japd\" under indstillinger - afmeld. (Hved ikke om man sletter brugeren, men det er da et forsøg værd!!)
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. januar 2002 - 14:12 #4
Du sletter ikke brugeren men frigører email adressen så den kan bruges til et nyt brugernavn!
Avatar billede jabp Nybegynder
16. januar 2002 - 14:49 #5
ok, men jeg bruger altså først mit Cyberfinn brugernavn når de har slettet mit gamle :)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
16. januar 2002 - 14:49 #6
ok, det var jeg ikke helt klar over, har aldrig prøvet at bruge \"knappen\"!!!