Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:01 Der er 30 kommentarer

Partner er du derude????

Jeg søger en der er en haj til html, eller andet der er interreseret i at lave en fed side.
Jeg er selv pænt god til ps 6.0 og laver bg, samt layout osv. men mangler en til at komme med en fed ide til en side hvor jeg kan assistere som illustrator.
Siden kan være alt lige fra fodbold, til musik jeg er ligeglad jeg er bare ved at være lidt ærgelig over alle de fede layouts jeg sidder og laver som ikke kan bruges til noget.
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!! :-)
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:04 #1
hov her er 3 sider i kan se hvor jeg har lavet layout til:
www.it-basic.dk
www.creative4u.dk
og www.creative4u.dk/cv-index
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:05 #2
hmm det vil sige du egentlig ikke aner hvad slaks site du ville lave ??
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:05 #3
nope har bare mange layout ideer...*S*
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:10 #4
hmm jeg kan nu godt li dine designs meeen ved sku ik lige hvad jeg skulle skrive om, meen får du en ide til noget fornuftigt (dog ikke forbold) så må du gerne kontakte mig :-))
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:11 #5
*G* oki :-)
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:13 #6
har du eventuelt nogle layouts liggende som ikke er kommet på nettet ???
noget man måske kunne komme til at se ?? måske kan man få en ide på dem ???
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:15 #7
*GGG* næææ..laver dem jo ud fra sidens indhold, tænkte bare om der var nogen som alligevel skulle til at lave en side men manglede ide til layoutet.
*SXM*
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:16 #8
På den måde er det det godt for begge partnere
*:-)*
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:30 #9
ohh ja det er sel.f også rigtigt
og jeg står også og skal lave et par sites meen jeg kan desvære ikke tilbyde part i sitesne af den ene eller anden grund, fra site til site
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:33 #10
tilbyde part????...jeg vil bare bruge noget tid på lidt grafik og bruge referencer, når jeg skal til at søge læreplads som multi medie grafikker.
Men ok, håber der er nogle der ude der er intereserret i en dygtig grafikker, derudover kan jeg også en del asp, og en smule java.
men er mest til ps. 6,0. så :-) *S*
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:35 #11
hov asp= html roder lige lidt rundt i det hele jeg kan en del html *GGG*
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:35 #12
hmm d.v.s at du kun skal bruge det til at vise hvad du kan ??
ikke noget med at du har andpart i sitet ??
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:35 #13
ikke asp!!!!
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:37 #14
Har du ICQ ???
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:37 #15
ja jeg skal ikke have nogle part af noget, men ønsker at have nogle grunde til at lave alt den grafik jeg roder rundt i, jeg har efterhånden 10 ufærdige sider liggende fordi jeg ikke gider programere, kun lave grafikken.
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:37 #16
nej jeg har msn.
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:38 #17
hehe jamen jeg har da masser af grafik du gerne må rode med :-))
jeg er nemlig stik omvendt af dig
kan html og php//Mysql meen duer ikke til design :-((
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:39 #18
ja fortæl!!!!!
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:41 #19
hmm så hellere samtalen blev lidt mere privat end her ??
jeg har en del sites som endten skal bygges eller laves om inc.l design meen da jeg stinker det det grafiske kommer jeg sjællent videre
sel.f skal dit navn stå på al grafik fra dig, men da sitesne somregel ikke kun ejes af mig kan jeg ikke give andpart i dem
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:42 #20
såå hvis du har icq kan du få mit nummer her 20220227
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:45 #21
Forstående men jeg ønsker som sagt inden andpart eller andet, jeg skal bare have lov til at bruge grafikken, samt links dertil, til referencer når jeg snarest skal søge læreplads!!!!!!!!!!!! *SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:47 #22
jamen jeg har kun MSN messenger ingen ICQ - Sorry men jeg har en mail adr: sabrina@creative.dk
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:47 #23
jamen så kan jeg sagtens give dig noget at lave :-))
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:48 #24
hov _ = sabrina@creative4u.dk
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:49 #25
ja tak du kan sende nogel ufærdige ting \"grafiksk\"
Jeg kan derefter lave nogle ideer og du kan bruge det eller lade vær *GG*
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. januar 2002 - 22:51 #26
har lige sendt dig en mail
Avatar billede sabrina* Nybegynder
15. januar 2002 - 22:56 #27
og den er nu retuneret med svar til dig *SS*
Avatar billede simgolfer Nybegynder
16. januar 2002 - 19:27 #28
Hej Sabrina. Hvis du kan komme med et mere spændende design til http://www.simgolf.dk så skal du da være velkommen.

Du kan kontakte mig på: info@simgolf.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. januar 2002 - 02:05 #29
Hej Sabrina er ved at lave et site med tutorials, artikler og andet guf til photoshop, flash og illustrator. Hvis du er intresseret i at lave tutorials, artikler osv. kan vi måske finde ud af noget.
Vil lige sige at designet er lavet til sitet mangler bare at kode det og lave nogle tuts inden den kommer på banen.
Er du intreseret kan du kontakt mig på ICQ 113915491 eller e-mail knudsen77@hotmail.com
Avatar billede vin4you Nybegynder
28. januar 2002 - 23:20 #30
jeg har lavet en side om vin www.friserverplads.dk/vin4you
jeg kunne godt bruge noget af din grafik
Mit icq 145993564