Avatar billede tommy.p Nybegynder
15. januar 2002 - 19:36 Der er 4 kommentarer

usb

hej har et 56 k modem med usbstik som har kørt med win 98 fungerer det ikke med win.xp hvis ikke kan jeg så købe et andet stik at slutte til,computern kan ikke finde drivern til modemet hvad er problemet
Avatar billede psyclown Nybegynder
15. januar 2002 - 20:21 #1
der skulle ikke være nogle problemer, da det kan køre under win98, så kan det også køre under winXP
Avatar billede psyclown Nybegynder
15. januar 2002 - 22:12 #2
og hvorfor skulle det afvises ?
Avatar billede resten Nybegynder
16. januar 2002 - 11:02 #3
dit modem skulle gerne virke i xp og hvis du fortæller xp det er et standard 56k modem du har så finder den også driverne selv.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
17. januar 2002 - 03:15 #4
Det kan være hvis det er nogen af de \"Skod\" modemmer der findes som ikke har en signeret driver til - måske skulle du gå ind på dit modems fabrikants hjemmeside og kigge efter en signeret XP driver eller i nogen tilfælde Windows 2000 driver hvis XP ikke eksistere!  En ven har haft samme problem nemlig -