Avatar billede chiller-deluxe Nybegynder
15. januar 2002 - 17:37 Der er 7 kommentarer

hvordan ændrer jeg min cs cd-key uden at afinstallere spillet.

jeg ved ikke helt hvordan jeg gør og jeg sidder lige og skal bruge det meget hurtigt!!
så hvis du svarer hurtigt får du en god belønning...
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. januar 2002 - 17:43 #1
Du skal finde den i registrerings-databasen...
Start > Kør > Skriv: regedit > Rediger > Søg > Og sæt hak ved Nøgle, Værdier og Data. Skriv så din nyværende CD\'Key og så burde den finde den key. Så skal du bare slette den....
Avatar billede pr4nk Nybegynder
15. januar 2002 - 17:44 #2
Start>KQR>skriv  regedit > og saa > ogsaa Edit>Find og saa sQg efter Half-life ....
/Pr4nk
Avatar billede initializing Nybegynder
15. januar 2002 - 18:28 #3
Det er da ulovligt at ændre sit cd-key... (Medmindre man har 2 Half-Life pakker, som de fleste vel nok ikke har) (Man har jo kun brug for én)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
15. januar 2002 - 19:11 #4
Initializing>> er det nu også det, hvis man ejer en original CS, så kan det vel være ligemeget hvilken cd-key man bruger kan det ikke? Jeg kan f.eks. ikke logge på CS servers selvom jeg har en original HL, fordi der er andre der bruger min cd-key. Skal jeg så bare lade være med at spille eller hvad?

- Rod
Avatar billede killerbrain Nybegynder
15. januar 2002 - 21:40 #5
initializing>> det er skuda ikke ulovligt at gå ind og ændre sin cd-key! hvad nu hvis man har tastet den forkert ind??? nåå nej nu må jeg nok hellere ud og købe mig et helt nyt half-life så jeg kan spille igen! *DOHH*
Avatar billede casualty Nybegynder
15. januar 2002 - 22:45 #6
http://users.cybercity.dk/~dsl40629/eksperten/hlkeymanager.exe

Download dette lille program....Og du kan let skifte din key ud som det passer dig...

Casualty....
Avatar billede foldager Novice
15. januar 2002 - 22:50 #7
Jeg vil også anbefale hlkeymanager.
Du kan også bare flytte din HL-mappe. Næste gang du starter spillet vil du blive bedt om cdkey.

Husk at opdatere din genvej til den nye placering.