Avatar billede bella-notte Nybegynder
15. januar 2002 - 00:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af site

Kan ikke komme med noget kritik til denne side...design, osv?
www.friserverplads.dk/pfi
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2002 - 00:13 #1
Den er godt nok rodet. Og kedelig.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
15. januar 2002 - 00:13 #2
Hvordan rodet? der er næsten ikke noget på den :)
Avatar billede bella-notte Nybegynder
15. januar 2002 - 00:15 #3
Nu giver jeg 40 point, så kom med nogle ideer :)
Avatar billede casm_ Nybegynder
15. januar 2002 - 00:15 #4
den er fucked ... hvorfor skal der ikke være porno på nettet?? jeg nyder det da!!!
Avatar billede casm_ Nybegynder
15. januar 2002 - 00:16 #5
men bortset fra det er grafikken grim, linksne for utydelige...
Avatar billede bella-notte Nybegynder
15. januar 2002 - 00:17 #6
Det er ligemeget med emnet, det var ikke det der skulle vurderes > casm
Avatar billede casm_ Nybegynder
15. januar 2002 - 00:20 #7
jeg ved det ku bare ik la vær, tag det ikke så tungt, jeg respekterer din holdning, men det konstruktive kom jo os, nedeunder:-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
15. januar 2002 - 00:21 #8
Jeg tror næppe at der er mange \"amatører-porno\" sider outthere..

De ser måske sådan ud - men tro mig, der er penge i skidtet :)

Ang. designet - bannerets og menuens bg er ikke den kønneste, ændrer det og den er helt hæderlig.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
15. januar 2002 - 00:25 #9
Det er ikke mig der har lavet den >casm, jeg skulle bare få den vurderet.
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2002 - 00:25 #10
Nå OK:

1: Links - er bare nogle tekststumper der er kastet over i venstre side. CSS eller kreativ tankegang er virkelig en god idé til at rette op på det dér.

2: Bannerne - er så grimme, at man skulle tro at det var mig der havde lavet dem. Find én, der har forstand på Photoshop, og tving vedkommende til at lave dem.

3: Farverne - er mildt talt ikke særlig heldigt sammensat. De ligner et eller andet fra en gammel tysk lummerfilm, hvilket nok ikke er det perfekte image at profilere på en anti-pornoside. Læs evt. denne artikel: http://www.html.dk/artikler/00021/

4: Forummet - tjaeh, tre ord: \'Bravenet Web Forums\'.

5: Medlemskab - måden man skal melde sig ind på virker ærligt talt lidt kluntet. Lær noget serverscripting, og en helt ny verden åbner sig.

Det var lidt om det.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
15. januar 2002 - 00:27 #11
Se det var det svar der ville noget :)
Send mig lige et svar > avlund
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2002 - 00:29 #12
Med glæde... altid glad for at kunne være til rådighed.
Avatar billede djernaes Nybegynder
15. januar 2002 - 00:34 #13
Kan ikke ses i Netscape:
--
http://www.friserverplads.dk/pfi/index_nn4.html
---
The page cannot be found

  The page you are looking for might have been removed, had its name
  changed, or is temporarily unavailable.

  Please try the following:

        If you typed the page address in the Address bar, make sure
        that it is spelled correctly.
        Open the www.friserverplads.dk home page, and then look for
        links to the information you want.
        Click the Back button to try another link.

  HTTP 404 - File not found
  Internet Information Services

  Technical Information (for support personnel)

        More information:
        Microsoft Support
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 08:41 #14
Mon ikke forældrene hellere skulle holde lidt øje med hvad børnene laver istedet for at skyde skylden på en masse mennesker som man alligvel aldrig slipper for.

Jeg er også træt af popupbannere alle mulige steder, men de kommer altså for det meste ikke hvis man holder sig i den \"sobre\" ende af Internettet.

Desuden kan man sætte et filter på sin maskine, eller forhåndsgodkende de sider som man ønsker ens børn skal have lov til at besøge.

Jeg mener det er et større problem at forældre idag nærmest overlader opdragelsen til skolen, istedet for selv at tage et ansvar.

Mere familieliv og mindre jagt på materielle goder.