Avatar billede tarantula Nybegynder
14. januar 2002 - 22:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bundkortdriver... NU!

HeyZa der !.. jeg har et gammelt Abit BX-1.61E bundkort.. og jeg kan ikke få installeret mine raidcontrolere.. altså de såkalte \"masselagringscontrollere\" :-/ jeg har en orginal skive med driverne men de virker ikke til win2k så skal skal altså have dem til 2k.. ellers kører jeg kun 33 på mine HD + CD\'er !.. og det er jo ikke særlig fedt !.. jeg aner ikke hvor jeg skal finde den skide driver så hvis i gider hjælpe.. jeg er rimelig sikker på den ikke er inde på Abit\'s hjemmeside.. ellers er jeg godt blind.. nå snakkes !
Avatar billede maxium Novice
14. januar 2002 - 22:37 #1
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. januar 2002 - 22:39 #2
http://www.driverguide.com/guide/search.htm

bruger: driver
password: all
Avatar billede tarantula Nybegynder
14. januar 2002 - 22:41 #3
hmm.. kunne du ikke være lidt mere precis .. jeg kan ikke finde den der inde Maxium..
Avatar billede foodear Praktikant
14. januar 2002 - 22:43 #4
Avatar billede tarantula Nybegynder
14. januar 2002 - 22:47 #5
foodear den virker ik :-/
Avatar billede foodear Praktikant
14. januar 2002 - 22:58 #6
Måske du skulle flashe din BIOS?
Avatar billede tarantula Nybegynder
14. januar 2002 - 23:02 #7
well !.. det er ikke det.. den virker godt nok !.. jeg mangler bare de skide drivere..
Avatar billede foodear Praktikant
14. januar 2002 - 23:11 #8
:(

Jeg var lige en tur i Polen (internet) og så vidt jeg kunne læse mig til har de også problemer med det kort, prøv at skrive en mail til Abit og forhør om den overhovedet findes!

/Foodear
Avatar billede tarantula Nybegynder
21. februar 2002 - 02:28 #9
gah