Avatar billede jgc Nybegynder
27. april 2000 - 12:53 Der er 3 kommentarer

Misbrug af eksperten: mailbox

Med fare for at blive udlagt som seriøs stivstikker (har for nylig haft lignende indlæg vedr. tvj) vil jeg hermed klage over ekspert-bruger mailbox:

Han har oprettet fire spørgsmål, alle til 60 point, alle besvaret, ingen af dem accepteret. I to af spørgsmålene udlover desuden 300 point ("Alt hvad jeg har") til en given løsning - godt klaret af give det hele ud flere gange, ikke?

Spørgsmålene (oprettet i perioden 3-4-00 til 21-4-00) er:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=15507

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=15283

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=15281

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14521

Og til de kommentarer der måtte komme om at være "politibetjent, mavesur etc.:
Jeg kan ikke fordrage at lave spørgsmål som dette - det er spild af tid og penge, og ikke engang specielt anset. MEN... jeg gør det fordi jeg spilder mere tid på at tjekke gamle spørgsmåls abonnementer som spørgerne tilsyneladende har "glemt" - og jeg bliver ikke så lidt irriteret over spørgere der ikke belønner (eller evt. afviser) de svar der kommer ind.

Slut på dagens mavepine...
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. april 2000 - 13:50 #1
Jeg har kigget - det ser godt nok lidt underligt ud at han udlover sine "eneste 300 point" flere gange.

Og han har været på efter at der er blevet svaret på de første spørgsmål, kan man se på de sidste.

Hvis Eksperten skal overleve er vi nødt til at holde en vis selvjustits, hvilket i mine øjne inkluderer at vi holder lidt øje med de uregelmæssigheder der foregår, og så lader det være op til Admin at træffe afgørelsen, og eventuelt ekskluderer tumperne.

Tag du bare lidt Samarin til dine sure opstød - jeg kan godt forstå dig i dette tilfælde !

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 14:20 #2
Hi Det må jeg nok sig, vedkommende er virkelig dygtigt. Gad vide om han/hun ved hvordan det foregår herinde?
Avatar billede jgc Nybegynder
03. maj 2000 - 14:55 #3
>> Admin - har du tænkt at gøre noget (hvis du i det hele taget ser dette ;-))