Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:07 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

I need HELP!

1) Jeg vil Mega geren til et NetParty, men selvfølgelig må jeg ikke =(...
Jeg har forsøgt med:
Hvis jeg nu giver jer en liste med navnende over alle dem der skal med?
Hvis jeg giver jer nummeret til \'Cheffen\' for NetPartyet?
En af mine venner vil også med han MÅ gerne...
(Jeg nævnte nogen de kender *irl* som har været til NP (NetParty)

2) I mit internet (Når jeg åbner det, så mangler jeg den øverste linje hvor der står \"Filer , Fortrukne Vis m. m)

3) Mit \"MsPaint\" (Paint) Når jeg vil åbne det siger den bare \"Der kunne ikke oprettes et tomt dukoment\"

Håber i kan hjælpe mig med disse problemer !!! =)

På forhånd Tak

/Crystal_t
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:09 #1
Spørgsmål 1 er vigtigst =)!!!

Håber i kan hjælpe =)!
Avatar billede nesral Nybegynder
14. januar 2002 - 21:10 #2
2. i vis kan du selv vælge hvad du vil se...
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:10 #3
nesral> jeg har jo ikke \'VIS\'
Avatar billede popsy Novice
14. januar 2002 - 21:11 #4
Det er jo den linie med \"vis\" som han mangler *G*

popsy
Avatar billede stefanie Nybegynder
14. januar 2002 - 21:11 #5
1) Tror du skal \"plage\" dine forældre lidt mere. vidst ikke noget vi andre kan hjælpe dig med :-)

2)Se efter om den er \"puttet\" sig ind i de andre rækker og skal trækkes op på plads,, ved ikke om du kender det  men så sig til..

3) ???
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 21:13 #6
pungt 2.....prøv F11
Avatar billede initializing Nybegynder
14. januar 2002 - 21:13 #7
I hans spm. nr. 1 tror jeg han mener at han gerne vil have nogle tips til noget som han kan plage/spørge om... =)

2. Prøv;

Start>Kør>RegEdit>HKEY_CURRENT_USER>Software>Microsoft>Internet Explorer>Main

Eller prøv nogle af de andre mapper inde i Internet Explorer...

3. Aner ikke =)
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:14 #8
stefanie> 2: Jeg har forsøgt det =(...

Hmm, (1) Jeg tænker på om nogen har et Specielt PLAGE trix =)
Avatar billede nesral Nybegynder
14. januar 2002 - 21:15 #9
klik på vindue oppe i højre hjørne og bagefter på maximer

med vindue mener jeg den knap mellem maximer og luk
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:16 #10
inger155> Der sker ikke nogen forskel =(...

initializing> har prøvet der sker ik\' noget =(...
(Men prøver igen)
Avatar billede stefanie Nybegynder
14. januar 2002 - 21:16 #11
Sig du skal op og besøge mig. ???  hvordan har de det med pigebesøg  *GGG*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
14. januar 2002 - 21:18 #12
Bare giv mig dine forældres nummer, så skal jeg nok fortælle dem hvor skabet skal stå... Nej, just kidding... Hmm, du kunne jo også gå ud med nogle venner og drikke dig hammerlam i stedet for... Det er også meget sjovt...
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:18 #13
stefanie> Fino (Har en kæreste)
Avatar billede initializing Nybegynder
14. januar 2002 - 21:18 #14
Stefanie>> Hehe han skal op og besøge dig =) Og så skal han tilfældigvis have sin computer, skærm og hele lortet med =) Hehe
Avatar billede stefanie Nybegynder
14. januar 2002 - 21:19 #15
Initializiring>>
Ja da. Stefanie er jo tilfældigvis OGSÅ bidt af en pc. og så skal han jo se hendes PC-samling.  og sammenligne.. VAR det ikke en RIGTIG god ide ....
Avatar billede stefanie Nybegynder
14. januar 2002 - 21:20 #16
Crystal>>SÅ tag DOG hende med  *GGGG*
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:20 #17
jes> =)... Det er også et forslag =)
Avatar billede initializing Nybegynder
14. januar 2002 - 21:21 #18
Stefanie>>
Tjaae... Det er det vel =)
Avatar billede initializing Nybegynder
14. januar 2002 - 21:21 #19
Stefanie>>
Hvor bor du? =)
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:22 #20
Stefanie> =) Jeg tror/ved at hun ikke er Så meget computer freak som mig =( [Det er dog ok] =]...
Avatar billede stefanie Nybegynder
14. januar 2002 - 21:29 #21
initializing  I Aalborg.. *GGGG*
Avatar billede initializing Nybegynder
14. januar 2002 - 21:29 #22
Uhh... ca. 50 Km. fra mig =) (Bor i Hjørring)
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:29 #23
I må gerne sige noget =)... Stefanie så bor du ikke ret langt fra ham =)... (Kender ham *irl*)
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:33 #24
I må stadig gerne sige noget =) !!!
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:42 #25
Æhm...? Help me =)...
Avatar billede stefanie Nybegynder
14. januar 2002 - 21:44 #26
øhh  er dine forældre hjemme nu ???? så skal jeg DENONDELYMENE nok snakke sødt til dem  :-)))
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 21:49 #27
Stefanie> Ja =)... (Du kan bare komme en dag hvor de ikke er hjemme og Så kan vi *Ss*/*Ggg*)
Bor også i (Hjørring)
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 22:03 #28
i ligger vel ikke og put sover ?... =)

Hmm lukker dette SPG kl 22:30 tror jeg =)...
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 22:04 #29
Stefanie du må gerne komme med et svar for så kunne du jo tjene nogle Point\'s=) (Har bestemt mig fo at du SKAL ha dem uanset om du vil elle ej =)... [Basta] =)
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 22:06 #30
Sig noget, jeg gider ikke dø af kedsom hed som ** årig =)...
Avatar billede crystal-t Nybegynder
14. januar 2002 - 22:21 #31
Jeg lader Spørgsmålet blive åbent (Endtil at en eller anden kommer med et godt forslag eller hvis \'Stefanie\' kommer med et svar =)...
Avatar billede popsy Novice
14. januar 2002 - 22:24 #32
Fedt at finde ud af at man ikke er den eneste nordjyde herinde :-)

Kommer fra Hirtshals.

popsy
Avatar billede crystal-t Nybegynder
15. januar 2002 - 17:13 #33
=)
Avatar billede stefanie Nybegynder
24. februar 2002 - 14:27 #34
DAmn..  har vidst været lidt væk..

OG kan se at min kæreste har været inde og skrive lidt med. he he
hun har da vidst hygget sig lidt i dette sp.  *LOL*  sorry venner MEN HUN er sku optaget.

Crystal-t >> KOM du nogensinde afsted ??? :-)