Avatar billede stephan2 Nybegynder
14. januar 2002 - 19:49 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Programmer til design af hjemmesider

Sagen er den at jeg gerne vil til at arbejde med hjemmesider, men jeg mangler at godt program. Derfor vil jeg høre hvilke programmer som er gode.........

Ville være NICE hvis nogen kender links til trial-versions, så jeg kan tjekke det ud før jeg invistere :o)
Avatar billede cathallo Nybegynder
14. januar 2002 - 19:53 #1
Dreamweaver
Kan findes på http://download.com
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 19:53 #2
notepad er det bedste til at lære det i
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. januar 2002 - 19:53 #3
Photoshop 6.0  www.adobe.com  Til grafik
Flash 5  www.macromedia.com  Til vector grafik
Notepad
Hvis du vil se nogle resultater hurtigt og ikke gider at lærer HTML han jeg anbefale Dreamweaver 4
Avatar billede keysersoze Guru
14. januar 2002 - 19:53 #4
de nok to mest brugte programmer; adobe photoshop (mest til billedredigering) og adobe illustrator (decideret design)

ses på http://www.adobe.com/
Avatar billede moebius Nybegynder
14. januar 2002 - 19:53 #5
Den bedste HTML editor er helt klart Notepad!
Den er overskuelig og nem at bruge!
Avatar billede cd_ Nybegynder
14. januar 2002 - 19:53 #6
Adobe Photoshop 5.5 eller 6 med den seneste patch.
og notepad, det er hvad du skal bruge for at lave hjemmesider.
Avatar billede prodic Mester
14. januar 2002 - 19:54 #8
Du har overordnet set 3 muligheder :
DreamWeaver - foretrækker mange.
HomeSite - har også sine fans.
GoLive - adobe-tilhængeres foretrukne. :-)
Avatar billede stephan2 Nybegynder
14. januar 2002 - 19:55 #9
Har adobe photoshop 6.0 (trial) men er det ikke mest til at lave billeder.... kan man da også lave links og sådan i programmet ?
Avatar billede medions Nybegynder
14. januar 2002 - 19:55 #10
hejsa.. jeg bruger 1st Page 2000 -det er et FREMRAGENDE program til udvikling af hjemmesider, det kan enormt meget!!! -Det bedste af det hele er at det er gratis!

du kan downloade det her:

http://www.evrsoft.com/download/
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. januar 2002 - 19:57 #11
stephan  du kan ikke lave links i photoshop, men der følger et program der hedder imageready som kan nogle af de ting :)
Avatar billede stephan2 Nybegynder
14. januar 2002 - 19:57 #12
prodic....har du ikke at link til hvor jeg kan finde en trial af GoLive. Har prøvet fra deres HP henter kun med 0,5 kb/sek, kunne godt tænkle mig et sted hvor det gik lidt hurtigere
Avatar billede prodic Mester
14. januar 2002 - 19:59 #13
Stephan2->Sorry - for man skal desværre igennem den registrering hos Adobe. Og det skal man fra alle de resterende sider jeg har stødt på.
Avatar billede stephan2 Nybegynder
14. januar 2002 - 20:01 #14
Tak folkens tror jeg har nok at arbejde med nu :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. januar 2002 - 20:16 #15
selv tak sig til hvis du skal have hjælp :-)