Avatar billede gozar Nybegynder
08. juni 1999 - 21:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

At loge ind or NOT!!!

Mit problem er når jeg logger mig ind her op experten.dk så bliver jeg spurgt om brugernavn & adgangskode hver gang jeg trykker på et link!!!

Når jeg forsøger at komme med en kommentar bliver jeg igen spurt om bruger- & adgangskode
Og derefter bliver jeg sent til en tilfældig side på experten!!!!

Den er fuldstændig ligelad med om jeg markere nogne af de checkboxe på loginsiden.. Skal simpelhend skrive bruger & adgangskode hver gang jeg vil se en ny side!!

Har i andre samme problem???
Er der ikke en mere smart løsning så man kun skal skrive bruger -& password når man logger ind første gang!!!
Avatar billede thoeger Nybegynder
08. juni 1999 - 22:08 #1
jeg har ikke det problem, og har sat kryds i log ind automatisk derfor logger jeg aldrig ind
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. juni 1999 - 22:12 #2
har du slået cookies fra?
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 1999 - 22:18 #3
Jeg har sat kryds i husk kode og paasord, og det virker, som det skal. Sig mig, hvad er det for en Browser du bruger? Aceptere din browser Cookies?
Har du prøvet gendan standarder under Browser Egenskab?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
08. juni 1999 - 22:21 #4
Fattig med dine points...
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 1999 - 22:36 #5
Ingen point, Hvad er det dog for noget uha!
Avatar billede mukke Nybegynder
09. juni 1999 - 00:44 #6
gozar: Den er meget simple. Slå cookies til....
Avatar billede gozar Nybegynder
09. juni 1999 - 22:47 #7
Bruger både ie og netscape!!!

Og cookies er slået til..
Virker stadig ikke!!
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 1999 - 23:32 #8
Har du prøvet gendan standarder under Browser Egenskab?
Avatar billede gozar Nybegynder
11. juni 1999 - 09:24 #9
Jeg er ca på 5 forskellige computere om dagen hvor der er internet adgang.. Skal stadig logge ind hver gang jeg clikker på et nyt link. Og browseren understytter cookies på andre sider!!!!
Avatar billede s Nybegynder
11. juni 1999 - 16:10 #10
Det problem har jeg aldrig haft... selv ikke på andre computere...
Avatar billede gozar Nybegynder
30. august 1999 - 09:38 #11
Der er ingen problemer længere