Avatar billede canon Nybegynder
27. april 2000 - 00:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AVI film kan ikke ses ?? Decompresing !!

Jeg har fået fat nogle AVI format film, men problemet er at kan ikke se filmene, kun høre lyden. Jeg skal være på nettet når filmen "åbnes" derefter vil den blive "decompressed". Det har lykkes for mig før men ikke med de nye film. Jeg har Media player 6.4 og 7.0 prebeta. JEg har prøvet med alverdens movie players men hver gang, intet billed og kun lyd. Hvad skal jeg gøre. Det er noget med at en eller anden IP adr kontaktes og derefter sker "decompress", og det svar jeg får er "No medie file".
Avatar billede spacey Nybegynder
27. april 2000 - 00:47 #1
Det lyder som om at det er filer i DivX format, du kan hente et afspiller plugin på http://DivX.ctw.cc

//Jens
Avatar billede canon Nybegynder
27. april 2000 - 01:23 #2
Jens> En kæmpe fornøjelse, tnx
Avatar billede smarties Nybegynder
28. juni 2002 - 13:24 #3
Hejsa...
Jeg kan ikke lige se om du har fået løst dit problem, men løsningen kan være at du skal installere DivX-codec'et. Du kan download og installere fra divx.com :-)