Avatar billede danscape Nybegynder
14. januar 2002 - 00:26 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Ydmyg ham dog!!!

En person med IP-nummeret 80.63.72.222 har spammet/floodet min gæstebog totalt og rakket mig ned..

Nu har I hans IP-nummer... ydmyg ham dog! Hack hans computer ned... ring til TDC og skaf hans adresse, etc.. ;-)
Avatar billede tsocm Nybegynder
14. januar 2002 - 00:30 #1
danscape  >> Hvor Plat kan man blive... og jeg snakker ikke om ham.
Avatar billede danscape Nybegynder
14. januar 2002 - 00:32 #2
Fandt selv en løsning på www.csirt.dk

Takker for svarene =)

tscom>>> Nej, jeg ved det... du snakker om dig selv!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
14. januar 2002 - 00:43 #3
Ha Ha Ha! Hvorfor tager du ting som er ulovlige med herind!

Det var det samme som og bede folk herinde om at dræbe en du ikke kan lide!!

Tror du seriøst at nogle herinde ville risikere
at blive straffet for din skyld!
Avatar billede tsocm Nybegynder
14. januar 2002 - 00:43 #4
Løsningen på hvad...

Du spørger jo ikke om noget...

Spasser!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
14. januar 2002 - 00:45 #5
Nok på hvad han skal gøre!

Og på den artikel står der kun noget om hvis man er blevet hacket det er han ikke!
han er kun blevet spammed!
Avatar billede tsocm Nybegynder
14. januar 2002 - 00:47 #6
Ring til rejseholdet, de vil helt sikker kigge på sagen ;-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 22:05 #7
og hvis det så er en med dynamisk Ip adresse som har været smart nok til at genstarte sin router og få ny ipadresse hvad så? eller en med modem eller ISDN?.. så flipper du på en der ikke har gjort noget... bliv dog voksen.. det drejer sig om en GÆSTEBOG !!.. han har jo ikke dræbt din hund eller ligende
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. januar 2002 - 22:08 #8
tsocm> mon rejseholdet kan hjælpe, IP vil jo sikkert blive fyret hvis han blev sporet som hacker:-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 22:13 #9
hvis IP bliver fyrret dræber JEG din hund.. og så hacker jeg din kære gæstebog bagefter :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. januar 2002 - 22:14 #10
hack my guestbook, but don´t mess with my dog, punk:-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 22:17 #11
jeg knepper din hund hvis jeg har lyst
Avatar billede danscape Nybegynder
15. januar 2002 - 15:08 #12
Tjaaaa.. lav i bare sjov med det!

Det er anmeldt til politiet nu...
Jeg blev faktisk hacket i går, og sjovt nok slettede gerningsmanden databasen til min gæstebog! Hvis I vil læse lidt mere om det eller følge med i sagen, kan I jo tjekke http://www.eksperten.dk/spm/158374

Avatar billede casius Nybegynder
12. februar 2002 - 01:08 #13
Du er en joke, vi hører din mor render og ringer rundt til diverse personen pga. de har fyret lidt html af i din gæstebog.
Har du har om at kode ordenligt? måske disable html tags?
her har du min email: casius@wtf.dk, du kan måske få din mor til at maile til mig, har hørt hun skulle være rimlig hot at tale med.

BTW. Vi kunne oxo gøre det samme imod, coolsecurity.dk, hvilket desuden skoder helt vildt, lige før det gør ondt i ens øjne at se på sådan et useless site.
Avatar billede casius Nybegynder
12. februar 2002 - 01:10 #14
rettelse, personer.
Avatar billede jonas- Nybegynder
12. februar 2002 - 01:13 #15
Danscape, din alder? den kan da ikke være meget over 13-14...
Har du anmeldt ham til politiet, bare fordi du ikke kender til
ereg_replace?? det er da lamt!
Avatar billede jonas- Nybegynder
12. februar 2002 - 01:15 #16
Og hvor kender du egentlig min ip-adresse fra?? (Ej, joke :o))
Avatar billede esf_spike Nybegynder
12. februar 2002 - 01:18 #17
aahhahahahhahahhahahahahhahahhahhahhahahhahhahahhaahahahhahahhahahhahahhahhahahahhahahhahahhahahhahahahhaahahhahahahhahahhahahahhahahahahhahahahhhahahahahahahahhahahhahahhahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahah.
nuff said.

btw, casius ejer din mor - mens du ser på!
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 01:30 #18
hmmmm.... at opfordre folk til at genere andre kan da ik være helt lovligt....

men du kan få navn, og adresse her : http://www.ripe.net/perl/whois/
Avatar billede exe-s Nybegynder
12. februar 2002 - 01:53 #19
vil Aston IT Group hjælpe dig? Når du gør ting som dette? Du opfordrer folk til at gøre ulovlige ting. Hvordan kan de dog få sig til at hjælpe dig når du beder folk at hacke en persons computer ned.
Og noget andet er hvorfor synes du at hans computer skal hackes når du kun har fået skrevet noget JS i din gæstebog? Ej helt ærligt det kan sQ da ikke være det helt store... Men det er da heller ikke så smart at opfordre andre folk til at overskride loven.
Du siger også selv noget om stop hacking hvorfor opfordrer du så folk til at hacke en som ikke en gang har hacket kun skrevet noget JS i en gæstebog...
jaja... jeg fatter det ikke... vil du give en forklaring??? og giver du ikke lige dit ICQ nummer jeg vil som gerne lige snakke lidt med dig... Og jeg skal nok lade være med at kalde din mor en luder *gg*
Avatar billede otis Nybegynder
06. marts 2002 - 20:05 #20
spike, du ejer mig :(
Avatar billede razor Nybegynder
12. marts 2002 - 20:31 #21
danscape, ingen grund til at opfordre til at hacke. Hvis ikke du har nogen indvendinger sletter jeg spørgsmålet da det ikke har den vilde seriøsitet.
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
27. marts 2002 - 08:37 #22
download dog en ip-blokker. www.rolator.dk eller www.thomaslunde.dk