Avatar billede eltempogigante Nybegynder
13. januar 2002 - 18:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

QuickTime på en web side!

Jeg har prøvet på at lægge nogle quicktime filer på min web site, men når man vil se dem skal man først hente det hele ned. Hvordan gør man sådan at filen godt kan spilles selvom den ikke er færdig med at dowmloade den?
Avatar billede tumben Novice
13. januar 2002 - 22:02 #1
lytter
Avatar billede cgleerup Nybegynder
14. januar 2002 - 11:40 #2
Hvis ikke det SKAL være quicktime, så benytter du istedet mpeg1 formatet med filtypenavnet mpg.
Så skulle den være klaret!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
14. januar 2002 - 16:55 #3
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
14. januar 2002 - 19:54 #4
Det skal helst være QuickTime, prøver lige at kigge på linket.
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
28. januar 2002 - 00:41 #5
hmm? Der var ikke meget hjælp at hente her desværre...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2002 - 13:55 #6
Her er nogen info fra apple, som jeg iøvrigt fandt på ovenstående side - men da du jo har programmet har du vel også denne info

http://www.apple.com/quicktime/products/tutorials/hinttracks.html
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
22. februar 2002 - 13:01 #7
Det var da mærkeligt! Jeg havde da ellers skrevet for længde siden at mit problem kunne løses ved hjælp af "Cleaner" eller "QuickTime Pro". Det man skal gøre er at lave en "progressiv streamet video"!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. februar 2002 - 13:14 #8
Lige præcis - og helt iorder