Avatar billede beckland Nybegynder
13. januar 2002 - 17:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback tak :o)

Hej der :o)

Dette er min første site nogensinde, og lidt feedback er ikke en dårlig ting så, hvis i vil være så venlige at kommentere den ville jeg blive glad.

http://beam.to/beckland

Mvh. Beckland
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2002 - 17:49 #1
Det ser ret prof ud!
Avatar billede cyber-tvuk Nybegynder
13. januar 2002 - 18:01 #2
Hallo - Fedt design! - Faktisk er det en af de bedre - som jeg har set -
Avatar billede hadaps Nybegynder
13. januar 2002 - 18:02 #3
fjern det popup - sæt så lidt \"liv\" på siden i form af nogle animationer
Avatar billede beckland Nybegynder
13. januar 2002 - 18:06 #4
Jo tak :o)

Ang. det der popup, ja så er det sku lidt svært at ungå, hvis man altså ikke vil have en kilometer langt URL-streng.

Og siden er jo kun i sit tidlige stadie, så der ska nok komme noget mere liv i den :o)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2002 - 18:07 #5
Jeg synes, at farverne er lidt tamme...

Hvad med at tage en svag kontrast til baggrunden inde i midten...!?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
13. januar 2002 - 18:08 #6
hadaps >> Jeg vil fraråde animationer, de ødelægger det proff\'e. (Ved mindre de er VIRKELIG gode)

beckland >> Er du sikker på det er dit første design? Det i hver fald flot hvis det er!
Avatar billede beckland Nybegynder
13. januar 2002 - 18:19 #7
jep..... jeg har lavet noget grafik til en anden site, men dette er MIN første :o)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
14. januar 2002 - 10:54 #8
Er det mig der er blind eller er der ikke nogen kontaktmuligheder?
Avatar billede beckland Nybegynder
14. januar 2002 - 15:56 #9
peterkopi>> det har du måske lidt ret i men inde i about er der mulighed for at kontakte admin via e-mail. og på tagwall\'en ka man jo også bare skrive hvis man vil mig noget......

Mvh. Beckland