Avatar billede angelize Nybegynder
13. januar 2002 - 14:49 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Styresystem??

Jeg har fået en rigtig gammel compaq bærbar af en ven. Harddisk på kun 772mb. Og kun diskettedrev.
Er det muligt at få installeret en eller anden form for styresystem?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. januar 2002 - 14:53 #1
yeps..men så skal du have fat i win9x på disketter.. kig i den blå avis eller www.dba.dk
Avatar billede well_r Nybegynder
13. januar 2002 - 14:53 #2
du kan jo overføre et eller andet OS ved overføre skidtet hen over et kabel? fra pc til bærbar
Avatar billede thaufer Nybegynder
13. januar 2002 - 14:59 #3
installer en windows 3.11, men en 95 skulle kunne klare det...
Avatar billede angelize Nybegynder
13. januar 2002 - 15:03 #4
Kan man ikke finde de disketter på nettet?
Avatar billede angelize Nybegynder
13. januar 2002 - 15:08 #5
Og hvor mange disketter fylder det?
Avatar billede aagaard Nybegynder
13. januar 2002 - 15:20 #6
Ja det kan du godt du skal bruge en bootdiskette som du skal bruge for at få den op at køre igen, kan du huske hvad for en windows den havde før hen? hvis du ved det skal du bruge en bootdiskette til den windows og du kan du jo spørge nogen som du kender om de har sådan en og hvis de har kan du jo spørge om du må låne den f.eks hvis det er win 98 den havde førhen skal du bruge en bootdiskette til win 98 og så når du har fået den op at køre igen skal du gå ind i start->kontrolpanel->tilføj/fjern programmer->Startdiskette->opret diskette

Mvh Steven Aagaard
Avatar billede angelize Nybegynder
13. januar 2002 - 15:37 #7
Okay...tror jeg har fået det til at virke...den er i hvert fald i gang med at installere.