Avatar billede angelize Nybegynder
12. januar 2002 - 23:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Levere post

Haha...et spørgsmål der har intet med computere at gøre.  Men her kommer det.
En tøz fra nordjylland sendte en pakke til mig i torsdags, som \"forsigtig\" pakke. Jeg bor i kbh. Hvornår bør jeg modtage den? Grunden til jeg spørger er at det er en pakke jeg absolut SKAL have senest på mandag.

Leverer post danmark også om søndagen?
Og tager det længere tid for \"forsigtig\" pakker at nå frem?

Ved godt at det her spørgsmål er totalt OT men jeg har virkelig brug for svar.
Avatar billede ikonet Nybegynder
12. januar 2002 - 23:56 #1
Søg efter den på internettet og du vil se om den kommer på mandag. Jeg har arbejdet ved post danmark og du skal have den mandag...

www.postdanmark.dk

der skal du taste det nummer hun har og du kan se om den kommer mandag eller om de har smidt den væk

Håber det hjælper
Avatar billede ikonet Nybegynder
12. januar 2002 - 23:57 #2
Pakker kommer ikke ud lørdag med mindre det er ekspres og så kommer den inden klokken 10... Du skulle ha´ haft den dagen efter med der kan ske mange underlige ting
Avatar billede angelize Nybegynder
12. januar 2002 - 23:58 #3
Tak for det hurtige svar...
Avatar billede angelize Nybegynder
12. januar 2002 - 23:58 #4
Hvad så med søndag? Kan jeg så ikke få den imorgen?
Avatar billede ikonet Nybegynder
13. januar 2002 - 00:00 #5
Posten bringer ikke pakker ud om søndagen - de gør ikke i jylland ved jeg......
Det du kan gøre er at tage til dit LOKALE post center og gå hen med den seddel du har og vise den. (stedet hvor alle pakker bliver soteret) vise den og spørge om du ikke må få den da du f.eks. skal ud at rejse eller lign.
Avatar billede angelize Nybegynder
13. januar 2002 - 00:03 #6
Ok...tak for hjælpen....venter bare til på mandag...håber jeg får den der...