Avatar billede mick.ftw Nybegynder
12. januar 2002 - 22:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

2k Driver til scanner

Jeg har en scanner (Plustek600p) hvor jeg ikke kan finde en 2k driver, på Plustek\'s hjemmside skriver de at
der ikke vil lave en 2k driver. Er denne scanner mon ikke kompatibel med en anden scanner som man kan få
en 2k driver til ? Det er lidt irriterende at have 98se installeret kun for at kunne scanne og intet andet,
iøvrigt er scanneren købt i \'98 og installations cd\'en er fra \'98 så det er ærligt talt for ringe at de ikke laver en 2k
driver da en scanner der er 2 år gammel da ikke er udtjent ? Men sådan er der jo så meget mærkeligt i pc verdenen,
bla. at det er billigere at købe en ny printer (Lexmark, den er ok til s/h) end at købe en nye farve og sorte partoner.
Men anyway jeg vil blive så glad for en driver at jeg giver 500 pts for en link så jeg kan glemme alt om \'98.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2002 - 22:22 #1
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2002 - 22:23 #2
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
12. januar 2002 - 22:27 #3
Hvordan FILEN !! fandt du den ????????????
Jeg har brugt timer på at lede og du finder den bare \"knips\" ??????
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2002 - 22:28 #4
Avatar billede foodear Praktikant
12. januar 2002 - 22:29 #5
GODT GÅET space :)
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
12. januar 2002 - 22:37 #6
Det er min \"ven\" google jeg har søgt hjælp hos, jeg troede at det var umuligt og at man skulle finde en scanner der havde samme indmad men et andet navn og bruge denne driver, men det er jo lige måden at formulere sin søgning på..
Men hatten af for dig.......
500 ind på kontoen og en god weekend til dig, væk med blå skærme og reboots til mig.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2002 - 22:39 #7
takker for points :)

Der står faktisk også på deres side
<snip>
<kilde>http://www.plustek.com/technicalsupport/drivers.html</kilde>
Windows 2000 Professional drivers for non USB based imaging devices can be found from our sister site at

www.plustek.de/driver.htm
</snip>
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
12. januar 2002 - 22:45 #8
det må være tilføjet indenfor de sidste måneder fo jeg mener (er ikke helt sikker) at jeg har læst deres side nøje, men tak anyway jeg er fri af mine lænker og skal straks til at terminate 98 !!
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
12. januar 2002 - 22:55 #9
Og driveren virker sgu endda !!!
Jeg ved godt at det kun var 1 min og et link, men jeg er sgu helt oprigtigt skideglad for at få det, 1000 tak og endnu en gang skidegod weekned til dig Space !
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2002 - 23:04 #10
ILM