Avatar billede doggi Nybegynder
11. januar 2002 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ny HD

jeg har fået en ny harddisk - men skal stadig have den gamle siddende.
Mit problem er bare at den gamle er delt i to det ene drev hedder c og det
andet d. Nu efter den nye er blevet sat i og f-disket, formateret og alt det
her - ja så komme den til at hedde d og den partion der før hed d kommer nu
til at hedde e - hvordan kan jeg gøre så den nye kommer til at hedde e i
stedet for. Det er Windows ME jeg bruger

Avatar billede peet-49 Novice
11. januar 2002 - 16:39 #1
Højreklik på dine drev under denne computer, og omdøb.
Avatar billede doggi Nybegynder
11. januar 2002 - 17:01 #2
Det er da umuligt !!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede mach Nybegynder
11. januar 2002 - 17:19 #3
Jeg tror fjernelsen af den nye HD og derefter geninstaller den burde hjælpe. Men være opmærksom på denne gang hvad den nye HD skal hedder.
Avatar billede jytteq Nybegynder
12. januar 2002 - 20:30 #4
Hvis din HD 2 er formateret som PRIMÆR partion, så vil den i WINDOWS blive dit D drev.
Formater den som en EXTENDED.
I win2k kan du bare ændre det i diskmanager, jeg kan ikke lige huske det i win98, men hvis du som nævnt laver den som EXTENDED skulle dit problem være løst.