Avatar billede sh Nybegynder
10. januar 2002 - 21:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Standard emailkonto i OUTLOOK

HEj

Jeg bruger OUTLOOK under WIN2000.
Jeg har 3 email adresser, hvor vælger jeg
den adress jeg vil bruge til at sende med.
I øjeblikket er det helt tilfældigt hvilken
den vælger som afsender

MvH
SH
Avatar billede hy Nybegynder
10. januar 2002 - 22:11 #1
Hvis du vil have en standard skal du gå ind i Funktioner >> Konti >> Post marker den du vil bruge som standard og tryk Benyt som standart (til højre)

hyde
Avatar billede bente_elsker_heste Nybegynder
10. januar 2002 - 22:11 #2
Det gør du ved at gøre følgende: Gå ind i Funkioner i Outlook --> Konti --> Under fandebladet POST kan du se dine email adresser.
Vælg så bare den du vil have som standard ved at marker den, og tryk på: Benyt som standard.
Avatar billede sh Nybegynder
10. januar 2002 - 22:19 #3
I Funktioner er der ikke noget der hedder konti.
Det var der da jeg brugte WIN98. Nu bruger jeg W2K
, og her skal jeg gå ind i
Funktioner ->Serviceprogrammer
for at lave emailkontoer, men her er der ikk e mulighed for at vælge en som standard.
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 07:18 #4
Ellers kan du gå ind i start -> kontrolpanel -> mail/post og gøre det der i stedet

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
13. januar 2002 - 11:20 #5
Hejsa......

Du har ogsåmuligheden for at vælge fra gang til gang, hvilken mailadresse du vil sende med..Skriv din mail......inden du sender den klikker på \"indstillinger\" oppe i menulinien, på selve den mail du skal sende.......under indstillinger er der et punkt der hedder \"send meddelelse med:\" klik på dropdown knappen, og vælg hvilken mailadresse mailen skal sendes med.....:o)

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede sh Nybegynder
13. januar 2002 - 11:42 #6
Hej Visto og athlon
Til Visto:
start -> kontrolpanel -> mail/post
Er det samme som Funktioner->Serviceprogrammer i
OUTLOOK. Her er der ikke mulighed for at vælge en mailadresse som standard.
Og til Athlon:
Når jeg laver en ny mail findes menu punktet INDSTILLINGER ikke i menulinien.
Bruger I OUTLOOK under WIN2000 ?
Jeg har brugt OUTLOOK under WIN98 og der havde jeg de muligheder i nævner.

MvH
SH

Avatar billede mr.athlon Nybegynder
13. januar 2002 - 12:15 #7
Ok......nu er jeg ved at forstå hvad det er der sker.....:o)

Har du opgraderet din win98 til win2000 ???
Og hvis du har......er det så samme sprogversion ??
For mig lyder det som om at du har opgraderet din Windows, men ikke med samme sprog, og hvis det er tilfældet så skal du hen og konfigurere din e-mail igen, for hvis man ikke bruger samme sprogversion vil Windows det meste af det der lå der i forvejen.....:o)
Avatar billede sh Nybegynder
13. januar 2002 - 12:24 #8
Nej det er en ny installation af WIN2000,
og jeg har samme problem på 2 forskellige
computere. :(