Avatar billede elisabeth Nybegynder
09. januar 2002 - 20:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adsl/isdn router

Kan jeg bruge min isdn-router på en adsl forbindelse.Min router er en 3com 891.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
09. januar 2002 - 20:37 #1
nej det kan du ikke
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. januar 2002 - 08:10 #2
Som djeclemen siger, Nej det kan man ikke.

ISDN og ADSL er to vidt forskellige teknologier. Så du må find en anden router der kan ADSL.

Hvis du får internet fra fx. Cybercity eller Tiscali så kan du vælge og få en Cisco 677 eller Soho 77 routere. Disse kan ADSL.
Avatar billede elisabeth Nybegynder
10. januar 2002 - 18:52 #3
Tak for enkelt og konkret svar her er 30 point til maniacdog.